وکیل مهاجرت به کانادا - ICCRC

وکیل مهاجرت به کانادا کیست؟

وکیل مهاجرت به کانادا متخصصی مستقل است (بدون ارتباط با مقامات مهاجرت) که به مشتریان کمک می کند تا طیف وسیعی از مسائل مربوط به ویزا، کارت اقامت، تابعیت و سایر موانع پیش رو در پروسه مهاجرت به کانادا را برطرف نماید. وکلای مهاجرتی به زیروبم قوانین مهاجرت آشنایی کامل دارند و می توانند افراد را در زمینه هایی که نیاز به اطلاعات حقوقی دقیق است راهنمایی نمایند. همچنین وکلای مهاجرتی ممکن است در دادگاه های اداری نماینده مشتریان باشند، و بر اساس دانش خود از قوانین مهاجرت، اقداماتی را پیشنهاد دهند.

اگر مایل به تحصیل، کار یا مهاجرت به کانادا، تحت کلاس های خانوادگی و بشر دوستانه و…هستید، بیش از 100 مسیر پیش رو دارید. این تنوع به معنای فرصت های شگفت انگیز زیادی برای کانادایی های آینده و اتباع خارجی است، اما این موارد بی شک باعث ایجاد سردرگمی و دردسر می شود. یک وکیل مهاجرت به کانادا می تواند برنامه هایی را که ممکن است قبلاً از آنها اطلاع نداشتید، شناسایی کند و به شما بگوید که برای مهاجرت به کانادا واجد شرایط کدام برنامه هستید. درنهایت وکلای مهاجرت قانون را تفسیر می کنند، به شما در تجزیه و تحلیل حقوق، امکانات و استراتژی های مورد نیاز کمک می کنند و شما را در هر مرحله از مراحل پیچیده مهاجرت به کانادا راهنمایی می کنند.

چه زمانی باید با یک وکیل مهاجرت به کانادا تماس بگیرید؟

در شرایط زیر شما قطعا نیاز به مشاوره با یک وکیل مهاجرتی دارید:

  • در مورد شرایط اولیه و معیارهای خود برای دریافت اقامت و سایر مزایای مهاجران مطمئن نیستید.
  • هزینه های زندگی و تحصیل در کانادا فکر شما را به خود مشغول کرده.
  • تقاضای پناهندگی یا معافیت دارید و در این راستا نیاز به متقاعد نمودن مقامات مهاجرتی هست.
  • در مورد موضوع مهاجرت به کانادا کمک فوری نیاز دارید.
  • نامه اخراج دریافت نموده اید.
  • از کانادا اخراج شده و قصد بازگشت دارید.
  • پیش از این درخواست شما برای مهاجرت به کانادا رد شده و قصد درخواست مجدد دارید.
  • در فرایند درخواست مهاجرت به کانادا درگیر شده و متوجه شده اید که اسناد و فرم هایی که با آنها سر و کار دارید بسیار زیاد، گیج کننده و وقت گیرتر از آن است که به تنهایی بتوانید از پس آن برآیید.
  • در برنامه استارتاپ خود نیاز به تایید یک شرکت در کانادا دارید.

اینها تنها برخی از دلایلی است که می توانید با وکیل مهاجرت مشورت کنید.

تاثیر وکیل مهاجرت به کانادا در پرونده های مهاجرتی

خدمات ارائه شده از طرف یک وکیل مهاجرت به کانادا فقط محدود به آماده سازی فرم ها و مدارک نمی‌ شود. دانشی که وکلای مهاجرت از طریق سال ها فعالیت در زمینه اخذ ویزای تحصیلی، کاری و یا اقامتی داشته اند مهمترین خدمتی است که از طرف آنها به متقاضیان مهاجرت به کانادا ارائه می‌ شود. در بسیاری از موارد، استفاده و یا عدم استفاده از خدمات یک وکیل مهاجرت به کانادا نتیجه پروسه مهاجرتی متقاضی را تعیین می‌کند.

استخدام وکیل مهاجرت امری الزامی نیست، اما برای مهاجرت کار با یک وکیل مهاجرت به کانادا مزایای عمده ای دارد. در واقع انتخاب و استخدام وکیل مهاجرت به کانادا با تجربه و قابل اعتماد می تواند مرز باریکی بین پذیرش یا رد درخواست مهاجرت به کانادا برای شما باشد.

تصمیم برای مهاجرت به کانادا و آغاز یک زندگی جدید تصمیم آسانی نیست. این تصمیم نیاز به روحیه قوی، شجاعت و تمایل به سازگاری با کشوری جدید با همه چالش ها و فرصت های آن دارد. حتی مهاجرت به کانادا به صورت موقت برای تحصیل یا کار نیز ذهن را درگیر می کند. بهترین گزینه برای رهایی از این کشمکش طاقت فرسا درخواست کمک از یک وکیل مهاجرت به کانادا است.

اما یک وکیل مهاجرتی خوب که بتواند شما را به آرزوی مهاجرت به کانادا برساند چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ برای شناخت ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از خدمات وکیل مهاجرت به کانادا

تمامی متقاضیان مهاجرت به کانادا با اهداف متفاوتی مانند تحصیل در کانادا، کار در کانادا و یا سرمایه گذاری در کانادا در مرحله شروع پرونده خود، باید با توجه به شرایط خود یک تصمیم بزرگ بگیرند. استفاده از خدمات یک وکیل مهاجرت به کانادا و یا اقدام توسط خود فرد انتخاب هایی هستند که متقاضیان می‌توانند از میان آنها مناسب ترین گزینه را برای خود برگزینند.

در این بین تاکید به این نکته الزامی است که استفاده از خدمات وکلای رسمی اداره مهاجرت کانادا اجباری نمی باشد و هر فردی در صورت تمایل، می‌تواند بدون استفاده از خدمات وکلای رسمی اداره مهاجرت کانادا جهت اخذ ویزای تحصیلی، کاری و یا اقامتی خود اقدام نماید. با همه این تفاسیر چرا استفاده از خدمات وکیل مهاجرت به کانادا اهمیت دارد؟ در این مطلب به مزایای استفاده از خدمات وکیل مهاجرت به کانادا می‌ پردازیم.

1. کاهش سطح نگرانی و افزایش اعتماد

بسیاری از افراد با بهره گیری از خدمات یک وکیل مهاجرت به کانادا، نگرانی خود در ارتباط با پروسه های مربوط به اداره مهاجرت کانادا و سازمان های مرتبط را کاهش می‌دهند و با خیالی آسوده تر می‌توانند بر روی برنامه تحصیلی، کاری و یا خانوادگی خود متمرکز شوند. این دلیل مهمترین عاملی است که متقاضیان را به سمت بهره مندی از خدمات وکیل مهاجرت به کانادا سوق می‌دهد. به طور مثال در پروسه مهاجرت، متقاضی می بایست فرم های بسیاری را با توجه به خواسته های اداره مهاجرت کانادا تکمیل نماید.

فرم های اداره مهاجرت کانادا و سازمان های مرتبط گاها نقاط گیج کننده ای را برای متقاضیان ایجاد می‌کند که ممکن است باعث ارائه اطلاعات نادرست و یا اشتباه در پروسه مهاجرت متقاضی شود. استفاده از خدمات یک وکیل با تجربه و متخصص، خیال متقاضی را از این بابت راحت می‌کند و باعث اطمینان خاطر فرد از ارائه صحیح ترین اطلاعات می‌ شود.

علاوه بر این، مدارکی که متقاضی مهاجرت به کانادا در اختیار اداره مهاجرت کانادا قرار می‌دهد باید بصورت دقیق و واضح با توضیحات کافی آماده و ارسال شود. تجربه یک وکیل مهاجرت به کانادا در آماده سازی این مدارک، به متقاضی کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن و به دور از هرگونه سردرگمی پرونده ویزای تحصیلی، کاری و یا اقامتی خود را ارسال نماید.

2. دارای پرونده ریجکت شده می باشید؟

اگر متقاضی قبلا برای مهاجرت به کانادا اقدام کرده است و با دریافت نامه ردی (Refusal Letter) از طرف اداره مهاجرت، پروسه مهاجرت تحصیلی، کاری و یا سرمایه گذاری آن به نتیجه نرسیده است، استفاده از خدمات یک وکیل رسمی از بسیاری جهات می‌تواند به متقاضی در اقدام مجدد کمک نماید. در نامه ریجکتی که از طرف اداره مهاجرت به متقاضیان ارسال می شود دلایل معمولی مانند کمبود مدارک حمایتی و اطلاعات نادرست، عدم داشتن صلاحیت لازم برای اقدام در برنامه مورد نظر، کمبود منابع مالی مورد نیاز جهت سکونت در کانادا، سابقه سفر ناکافی و… به عنوان دلایل رد شدن پرونده های مهاجرتی متقاضی عنوان می شود.

استفاده از خدمات یک وکیل رسمی اداره مهاجرت به شما این امکان را می‌دهد تا با بررسی دقیق پرونده ویزای رد شده با کمبودهای پرونده خود آشنا شوید و در اقدام مجدد با برطرف کردن این نواقص بهترین نتیجه را دریافت نمایید. در صورتی که قصد دارید اشتباهات قبلی را اصلاح کنید و از مرتکب شدن اشتباهات بعدی جلوگیری نمایید، استفاده از خدمات یک وکیل مهاجرت به کانادا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

3. دارای سابقه کیفری هستید؟

سابقه کیفری فقط با انجام جنایت هایی نظیر قتل و یا سرقت مسلحانه ایجاد نمی‌شود. در برخی از موارد رانندگی با سرعت بالا هم می‌تواند موجب ایجاد سابقه کیفری برای شما شود. داشتن سابقه کیفری شاید نقطه پایان آرزوهای بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کانادا باشد. استفاده از خدمات یک وکیل مهاجرت به کانادا به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از دانش حقوقی این شخص پرونده مهاجرت خود را با وجود داشتن سوابق کیفری به نتیجه مطلوب برسانید.

4. دارای بیماری خاصی هستید؟

گمان می‌کنید که بیماری شما جزء موارد خاص در نظر گرفته می شود و به همین دلیل امکان مهاجرت به کانادا را ندارید؟

اداره مهاجرت کانادا از ورود افراد دارای بیماری های خاص که بیماری آنها ممکن است برای سلامت جامعه کانادایی خطرساز باشد محدودیت هایی را اعمال کرده است. از آغاز سال 2019 افرادی که هزینه های درمان بیماری آنها از مبلغ 102585 دلار در یک بازه 5 ساله (20517 دلار بصورت سالانه) فراتر برود اجازه ورود به کانادا به عنوان مهاجر را نخواهند داشت. تعداد زیادی از متقاضیان مهاجرت به کانادا ممکن است با این مسئله روبرو باشند و از انجام مراحل مهاجرتی خود نا امید باشند.

وکیل مهاجرت به کانادا علم پزشکی نداشته اما دانش و تسلط وی بر قوانین اداره مهاجرت کانادا و سیستم خدمات درمانی این کشور به شما کمک می‌کند تا با توجیه مشکل خود امکان اقامت در کانادا را برای خود فراهم نمایید.

آیا استخدام وکیل مهاجرت به کانادا هزینه دارد؟

درواقع، بله! استخدام وکیل مهاجرتی هزینه دارد. اما، هزینه عدم مشارکت وکیل مهاجرتی ، به ویژه در موضوعی بسیار بزرگ و هیجان انگیز مانند مهاجرت به کانادا، می تواند بسیار بیشتر باشد. سرمایه گذاری برای استخدام وکیل مهاجرت به کانادا هزینه ازدست رفته و یا قمار نیست، بلکه یک سرمایه گذاری محتاطانه و هوشمندانه است که می تواند سود چندین برابری با خود به همراه داشته باشد. یک وکیل مجرب می تواند درخواست شما را، در هر مرحله از فرآیند، بررسی کند و نقاط قوت، ضعف آن را به شما بگوید و هرگونه خطا یا اشکال را شناسایی و بر طرف کند. این مزیت می تواند زمان، پول و انرژی عاطفی قابل توجهی را ذخیره کند.

چگونه می‌توان از خدمات یک وکیل مهاجرت به کانادا استفاده کرد؟

گروه مهاجرتی ایلیا از بدو تاسیس با استفاده از دانش و تجربه وکیل رسمی اداره مهاجرت کانادا، آقای علی یمینی قائشی با کد ICCRC):R512859) سعی در ارائه خدماتی با کیفیت برای متقاضیان مختلف در گروه های ویزای تحصیلی، کاری و اقامتی داشته است. با تکمیل فرم ارزیابی مورد نظر خود می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات وکیل رسمی موسسه مهاجرتی ایلیا بهره‌مند شوید.

در روند مهاجرت به کانادا استخدام وکیل مهاجرت به کانادا می تواند به شما امکان صرفه جویی در وقت و هزینه را داده و به شما و خانواده اتان اجازه دهد تا بر جنبه های دیگر سفر خود تمرکز کنید. برخی از مهاجران امیدوارند به تنهایی بتوانند در این راه قدم بگذارند اما زمانی که یک وکیل مهاجرت آموزش دیده از شما حمایت کند برای کانادایی شدن و مهاجرت به کانادا نیازی به طی یک فرآیند دشوار نیست. نکته بسیار مهم در رسیدن به این آسایش، انتخاب یک وکیل خبره است، موسسه مهاجرتی ایلیا با داشتن وکیل مهاجرتی متخصص آماده ارائه مشاوره و خدمات مهاجرتی به شما عزیزان است.

جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر بر روی بنر زیر کلیک نمایید .

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • برکت الله
    26 مرداد 1400 23:01

    سلام من یک پناهجوی افغانستان هستم فعلا فرار شدم ایران میخواهم به عنوان پناهنده بروم کانادا لطفاً راهنماییم کنید

    پاسخ
    • غزل وثیق
      1 شهریور 1400 20:47

      سلام دوست عزیز
      موسسه مهاجرتی ایلیا در زمینه پناهندگی در کانادا فعالیتی انجام نمی دهد.

      پاسخ
  • سلام. من نامه اشتغال به کار و فیش و حقوقی و جاب افر از شرکتی دارم که در لیست اوفک امریکا هست. ایا این تاثیری در ویزای تحصیلی کانادا داره یا خیر؟ بهتر هست که از شرکتی دیگه این ناتمه ها رو تهیه کنم یا خیر و یا اینکه خیلی روی شرکتی که کار میکنم مانور ندم؟

    پاسخ
    • رضا صنعتی
      26 مهر 1400 20:17

      شقایق عزیز وقت بخیر
      برای ویزای تحصیلی کانادا، پیشنهاد می شود از ایران اقدام کنید و مدارک مورد نیاز از ایران تهیه شود تا تداخلی در روند کار شما ایجاد نشود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب مرتبط
فهرست