دانشگاه داگلاس کانادا

دانشگاه داگلاس 

کالج داگلاس کانادا در سال 1970 تأسیس شد. این کالج به عنوان بزرگ ترین کالج دولتی اعطاکننده مدرک در بریتیش کلمبیا، کانادا شناخته می شود.در حال حاضر کالج داگلاس مجموعاً 20,500 دانشجو دارد که 12,000 دانشجو در دوره های تمام وقت و 8,500 دانشجو در دوره های پاره وقت این کالج مشغول به تحصیل در کانادا هستند. دانشجویان می توانند دوره مورد علاقه خود را از بین بیش از 119 دوره کالج داگلاس انتخاب کنند. این کلاس ها در زمینه های موضوعی مختلف، از جمله زبان، ادبیات، هنرهای نمایشی، مطالعات جامعه کاربردی، علوم بهداشتی، علوم انسانی و اجتماعی، و علم و فناوری ارائه می دهد.

مزیت تحصیل در کالج داگلاس 

عنوان یک موسسه علمی کاربردی، کالج داگلاس پایه های علمی یک دانشگاه را با مهارت های آماده برای کارفرمایان یک کالج ترکیب می کند. این کالج شامل چندین مرکز آموزشی کوچک تر در ساری، برنابی، و میپل ریج، علاوه بر دو پردیس معروف در مترو ونکوور (نیو وست مینستر و کوکیتلام) است. داگلاس به عنوان یکی از در دسترس ترین مؤسسات تحصیلات تکمیلی در مترو ونکوور در نظر گرفته می شود که دانشجویان را از سراسر استان جذب می کند. هر دو پردیس اصلی ان کالج در چند قدمی خطوط اسکای ترین(SkyTrain) قرار دارند. مزایای اضافه شده تحصیل در اینجا عبارت اند از:

هر سال، کالج داگلاس تقریباً 100,000 دلار کانادا به عنوان کمک هزینه پذیرش به دانشجویان سال اولی از خارج از کشور که در فعالیت های آکادمیک قبلی خود برتر بوده اند، اعطا می کند.در حال حاضر دو نوع بورسیه تحصیلی کالج داگلاس برای ترم های پاییز، زمستان و تابستان وجود دارد. بورسیه تحصیلی بین المللی دکتر گوانگوی اویانگ دومین بورسیه است، درحالی که اولین بورسیه ورودی منطقه ای آموزش بین المللی داگلاس است.

جایزه دانشجویی بین المللی کالج داگلاس کانادا 2022 الی 2023 یک بورس تحصیلی در مقطع کارشناسی برای دانشجویان خارج از کشور است. این بورس تحصیلی شهریه کالج را تا سقف 7,000 دلار کانادا پرداخت می کند. این بورسیه در سال حداقل به پنج دانشجو تعلق می گیرد.

دانشجویان کالج داگلاس این شانس را دارند که یک یا دو ترم تحصیلی را در خارج از کشور در کانادا به عنوان دانشجوی تبادلی بگذرانند. پیش از درخواست برای برنامه تبادل کالج داگلاس، دانشجویان باید دریکی از مؤسسات همکار کالج داگلاس ثبت نام کرده و توسط نماینده تبادل موسسه محل اقامت خود توصیه شده باشند.

رتبه بندی کالج داگلاس 

برای دانشجویان بین المللی، کالج داگلاس در بین دانشگاه های برتر در بریتیش کلمبیا، رتبه بندی شده است. این دانشگاه آموزش با کیفیت و فرصت های شغلی و یادگیری شگفت انگیزی را ارائه می دهد. رتبه های بعدی بین المللی و ملی آن توسط پلتفرم های مختلف معتبر است. بنا بر رتبه بندی های سایت وبومتریکس (Webometrics) ، رتبه بندی جهانی کالج داگلاس 6436 است. رتبه بندی قاره ای کالج داگلاس شماره 1152 است. رتبه کشوری کالج داگلاس در رتبه ۸۴ قرار دارد. رتبه بندی تأثیر کالج داگلاس #2954 است. رتبه برتری کالج داگلاس 7216 است. کالج داگلاس در رتبه 85 در کانادا قرار گرفت.

نحوه درخواست کالج داگلاس

برای دریافت پذیرش در کالج داگلاس کانادا، متقاضیان باید مراحل زیر را برای تکمیل درخواست خود دنبال کنند:

  • به دانشجویان توصیه می شود که از طریق پورتال درخواست آنلاین به صورت آنلاین اقدام کنند.
  • مرحله بعدی پر کردن تمام اطلاعات برنامه ای است که می خواهید در آن ثبت نام کنید
  • اکنون درخواست خود را بررسی کرده و مدارک موردنیاز را آپلود کنید
  • آخرین مرحله درخواست و پرداخت هزینه درخواست است

توجه: هزینه درخواست کالج داگلاس 100 کانادا است.

مدارک مورد نیاز

در ادامه لیستی از مدارک لازم برای پذیرش کالج داگلاس را خواهیم داشت:

  • درخواست تکمیل شده
  • رونوشت های رسمی
  • نمرات مهارت انگلیسی
  • رزومه حرفه ای (فارغ التحصیل)
  • توصیه نامه تحصیلی
  • انگیزه نامه (فارغ التحصیل)
  • صورت حساب بانک
  • گواهی مالی
  • گواهی چکاپ سلامت کامل بدن
  • گواهی بیمه
  • آزمون های پذیرفته شده توسط دانشگاه

خدمات ارائه شده توسط دانشگاه داگلاس کانادا

دپارتمان مرکز آموزشی و فناوری اطلاعات (CEIT) که توسط گروهی از متخصصان واجد شرایط که اکثر آنها درزمینه فناوری کامپیوتر تخصص دارند تشکیل شده است، خدمات فناوری ارائه شده در محوطه دانشگاه را ارائه می دهد.بسته به در دسترس بودن، لپ تاپ ها ممکن است تا 24 ساعت یا در آخر هفته از هر یک از کتابخانه های دانشگاه بررسی شوند. می توانید برای دیدن اینکه آیا یکی از آنها بر اساس اولویت اول در دسترس است یا خیر یا تا 2 روز کاری قبل از آن درخواستی را ارسال کنید.علاوه بر این که بیشتر مجموعه چاپی را در خود جای داده است، سطح بالایی پردیس نیو وست مینستر و سطح پایینی کتابخانه های پردیس کوکیتلام نیز دارای سالن مطالعه ساکت هستند.

هر دانشجوی کالج داگلاس که در حال حاضر در یک دوره ثبت نام کرده باشد، می تواند از رایانه های کتابخانه استفاده کند. تنها چیزی که نیاز دارید اطلاعات ورود به سیستم دسترسی به شبکه پردیس (C.N.A.) است. کتابخانه پردیس کوکیتلام دارای 76 رایانه رومیزی است، درحالی که پردیس نیو وست مینستر دارای 82 رایانه است.

آمار هیئت علمی دانشگاه

این دانشگاه میزبان نزدیک به 980 عضو هیئت علمی است. نسبت دانشجو به استاد 27:1 است. دانشگاه و تمامی اعضای هیئت علمی با فراهم کردن محیط آموزشی با کیفیت بالا به دانشجویان کمک می کنند تا دانش عملی درزمینه های مختلف کسب کنند.

فرصت های پژوهشی در دانشگاه

معلمان، دانشجویان و هئیت علمی که جامعه تحقیقاتی کالج داگلاس را تشکیل می دهند، همه مشتاق پیشرفت دانش هستند. کالج در تمام دانشکده های خود تحقیقات انجام می دهد. این شامل تحقیقات آکادمیک، میان رشته ای و کاربردی، مطالعه در مورد آموزش و یادگیری، و تلاش های خلاقانه و/یا هنری است.در کالج داگلاس، مراکز تحقیقاتی به ارتقای تلاش های دانشگاهی از طریق همکاری های نهادی و اجتماعی اختصاص داده شده اند. هر مرکز تحقیقاتی در کالج درزمینه خاصی تخصص دارد و با استفاده از اکتشافات خود در زمینه های دنیای واقعی، فرصت های یادگیری گران بهایی را برای دانشجویان فراهم می کند.اساتید، دانشجویان و شرکای جامعه که انگیزه پیشرفت دانش های نوین را دارند.

فرصت های کارآموزی (فرصت های شغلی پاره وقت)

کالج داگلاس به منظور کمک به دانش آموزان در کسب تجربه واقعی و اطلاعات عملی که به آنها در یافتن شغل مناسب کمک می کند، انواع امکانات کارآموزی را در طول سال آخر دوره یا در پایان آن به دانشجویان خود ارائه می دهد. به دلیل مشارکت کالج داگلاس با بسیاری از مشاغل و سازمان ها، اکنون چندین دوره کارآموزی در دسترس است.

جایابی – شرکت ها و میانگین حقوق ارائه شده

برای جایابی، کالج داگلاس سابقه اثبات شده دارد. بین 85 تا 90 درصد دانشجویان پس از اتمام تحصیلات خود شغل پیدا می کنند. مشاغل در عملیات، بانکداری، بازاریابی، مالی، حسابداری و سایر زمینه ها برای دانشجویان آزاد است.

دانشجویان فوق دیپلم می توانند از برنامه ارتقای شغلی مرکز شغلی برای یافتن بهترین فرصت های شغلی استفاده کنند. برای آماده سازی دانشجویان برای بازار کار، کلینیک های شغلی کارگاه های مختلفی را برگزار می کنند. برای دانشجویان خارج از کشور، کالج داگلاس یک دانشگاه اقتصادی است. به دلیل هزینه کم حضور و درصد بالای شغل موردتوجه بسیاری از افراد قرار می گیرد. فارغ التحصیلان کالج داگلاس در دانشگاه به طور متوسط 137,000 دلار کانادا در سال درآمد دارند.

جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر بر روی بنر زیر کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب مرتبط
فهرست