تحصیل در کانادا به صورت آنلاین

تحصیل در کانادا به صورت آنلاین

آیا در مورد تحصیل در کانادا به صورت آنلاین اطلاعاتی دارید؟ تحصیل در کانادا به صورت آنلاین نوعی سیستم آموزشی است که به دانشجویان امکان می دهد کل دوره یا قسمتی از آن را بدون حضور فیزیکی در یک موسسه یا دانشگاه بگذرانند. زمانی آموزش از راه دور معنا می گیرد که منبع اطلاعات و دانش آموزان با زمان و مسافت یا هر دو این فاکتورها از هم جدا شوند.در طی تحصیل در کانادا به صورت آنلاین دانشجویان از طریق ایمیل، انجمن های الکترونیکی، کنفرانس ویدیویی، اتاق گفتگو، تابلوهای اعلانات، پیام رسان ها و سایر اشکال تعامل مبتنی بر رایانه با اعضای هیئت علمی و سایر دانشجویان ارتباط برقرار می کنند.
این برنامه ها اغلب شامل یک سیستم آموزش آنلاین و ابزارهایی برای تولید کلاس مجازی است.

اگر تحصیلات کانادایی می خواهید، اما نمی توانید برای تمام یا بخشی از تحصیل از زادگاه خود خارج شوید، تحصیل در کانادا بصورن آنلاین می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. تعهد کانادا به آموزش نوآورانه و جهانی، این کشور را به یک پیشرو در آموزش آنلاین و آموزش از راه دور تبدیل کرده است. به لطف فناوری، دانشجویان بین المللی هرگز به تحصیلات کانادایی نزدیکتر نبوده اند.

  • هزینه تحصیل در کانادا به صورت آنلاین

هزینه دوره ها بر اساس دانشگاه و مقطع تحصیلی متفاوت است. البته ممکن است برخی از شرایط دانشگاهی یا ورودی وجود داشته باشد. طبق اطلاعات اخیر از بهترین برنامه های کارشناسی آنلاین رتبه بندی شده، میانگین هزینه دوره لیسانس آنلاین از 38,496 دلار تا 60,593 دلار در کل است. هزینه تحصیل در مقاطع کارشناسی آنلاین کارشناسی ارشد برای دانشجویان خارج از کشور به طور متوسط 38,496 دلار و برای دانشجویان خارج از کانادا 54,183 دلار است.البته مسلم است که دانشجویان در هزینه اقامت و حمل و نقل صرفه جویی می کنند چرا که در محل اقامت فعلی خود دوره های آنلاین را می گذرانند. همچنین یادگیری از راه دور برای افرادی که شاغل اند و هنوز هم می خواهند به آموزش بیشتری بپردازند، یک راه حل عالی است.

  • الزامات زبان و دانشگاهی

قبل از تحصیل در کانادا به صورت آنلاین باید در زبان های انگلیسی و فرانسه مهارت های قابل توجهی داشته باشید. الزامات زبان بسته به برنامه و موسسه می تواند تغییر کند. همچنین ممکن است برخی از شرایط دانشگاهی یا ورودی وجود داشته باشد.

  • نحوه ثبت نام

بسیاری از دانشگاه ها و کالج های کانادا از دانشجویان بین المللی در برنامه های آموزش آنلاین و از راه دور استقبال می کنند. برای ثبت نام، درخواست خود را به دانشگاه یا دانشگاهی که می خواهید به عنوان دانشجوی آنلاین یا از راه دور در آن شرکت کنید، ارسال کنید.

نکاتی برای تحصیل در کانادا به صورت آنلاین

  1. با یک دوره آنلاین مانند یک دوره “واقعی” رفتار کنید.
  2. خود را مسئول بدانید.
  3. مدیریت زمان را تمرین کنید.
  4. یک فضای مطالعه منظم ایجاد کنید و منظم باشید.
  5. حواس پرتی را از بین ببرید.
  6. دریابید که چگونه بهتر یاد می گیرید.
  7. فعالانه شرکت کنید.

بهترین مدارس آنلاین کانادا

  • دانشگاه آتاباسکا (اولین دانشگاه در دسته بهترین دانشگاه های آنلاین کانادا)
  • دانشگاه مک گیل
  • دانشگاه تامپسون ریورز
  • دانشگاه جاده های رویال
  • دانشگاه لورنتین
  • دانشگاه مانیتوبا
  • دانشگاه لتبریج
  • دانشگاه Lakehead

دریافت اقامت با تحصیل آنلاین در کانادا

تحصیل آنلاین به طور معمول برای مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) تا پیش از شیوع کرونا امری معمول نبوده، اما از زمان شیوع همه گیری همه چیز تغییر کرده است. دانشجویان بین المللی اکنون می توانند 100% به تحصیل آنلاین در کانادا بپردازند پس از تکمیل دوره تحصیل آنلاین خود همچنان PGWP دریافت کنند. کانادا دوره ای را که دانشجویان بین المللی می توانند به صورت آنلاین تحصیل کنند تا 31 آگوست 2023 تمدید کرده است. این اقدام در ابتدا در سال 2020 اجرا شد، به عنوان بخشی از عملکردی که به دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در کانادا را دارند و از پاندمی آسیب دیده اند واجد شرایط PGWP باشند.

طول دوره تحصیل برای PGWP

طول دوره تحصیل شما هم برای واجد شرایط بودن PGWP و هم برای تعیین مدت اعتبار PGWP مهم است. اگر برنامه تحصیلی شما بیش از هشت ماه اما کمتر از دو سال بود، اعتبار PGWP با طول برنامه تحصیلی مطابقت دارد. اگر بیش از دو سال بود، PGWP ممکن است تا سه سال طول بکشد و امکان دریافت اقامت با تحصیل آنلاین در کانادا برای شما تسهیل می شود.

PGWP مسیرهایی را برای مهاجرت به کاناداو دریافت اقامت با تحصیل آنلاین باز می کند.

داشتن تجربه کاری و تحصیلی در کانادا می تواند دریافت اقامت با تحصیل آنلاین را تسهیل نماید. گزارش آمار کانادا می گوید که از هر 10 دانشجوی بین المللی 6 نفر (دارنده مجوز تحصیل برای اولین بار) که در طول تحصیل آنلاین یا بعد از آن کار می کردند، با تحصیل آنلاین در کانادا اقامت گرفتند. برخی از مسیرهای مهاجرتی در کلاس اقتصادی مانند اکسپرس اینتری، برنامه تجربه کبک (PEQ) و برنامه نامزد استانی (PNP) همگی برای تجربه کاری کانادا ارزش زیادی قائل هستند. حتی برخی از برنامه ها به آن نیاز دارند.

به عنوان مثال، کلاس تجربه کانادایی، یک برنامه مدیریت اکسپرس اینتری است که به یک سال تجربه کاری کانادایی در یک شغل ماهر نیاز دارد. PEQ یک مسیر محبوب برای فارغ التحصیلان بین المللی فرانسوی زبان در کبک است. همچنین، PNP مسیرهای مهاجرتی را برای افرادی که واجد شرایط اکسپرس اینتری نیستند باز می کند. PGWP یک مجوز کار آزاد است، به این معنی که شما می توانید از آن برای کار برای هر کارفرما، در هر شغلی در کانادا استفاده کنید. این یک معامله یک بار است و قابل تمدید نیست.

کلام آخر

در هر حال، اگر این فرصت را دریافت کنید، این شانس را دارید که در هر کجای کانادا کار کنید. مطالعات نشان می دهد که داشتن تجربه کاری و تحصیلی در کانادا می تواند پتانسیل درآمدی مهاجران را افزایش دهد. به این دلایل، PGWP یک مجوز کار بسیار مورد توجه است، زیرا درها را به روی فرصت ها در کانادا باز می کند.

در صورتی که شما نیز قصد مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت با تحصیل آنلاین در کانادا را دارید با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی ایلیا تماس حاصل فرمایید.

بنر ارتباط با ما موسسه مهاجرتی ایلیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب مرتبط
فهرست