مهاجرت به بریتیش کلمبیا

مهاجرت به بریتیش کلمبیا

مهاجرت به بریتیش کلمبیا با وجود شهر ونکوور به دلیل استاندارد بالای زندگی در جهان انتخاب مناسبی است. از طرفی نمی توان از هزینه های بالای زندگی چشم پوشی کرد اما متوسط درآمد سالانه نسبت به مخارج زندگی در سطح مناسبی قرار دارد. نرخ مالیات در این استان بابت درآمد دومین نرخ پائین در کانادا محسوب می شود. این استان امکانات رفاهی و اقتصادی مناسبی را به مهاجرین ارائه می دهد.

متوسط سطح درآمد در استان بریتیش کلمبیا سالانه در حدود 31.533 دلار است و کمترین دستمزد در حدود 14.75 دلار در ساعت است. شهر ونکور به دلیل نرخ پایین بیکاری مکان مناسبی جهت جستجوی کار محسوب می شود.

استان بریتیش کلمبیا جهت کمک به جذب مهاجر در برنامه منتخب استانی شرکت دارد که به روند جذب مهاجر و صدور ویزا سرعت می بخشد. رشد اقتصادی بریتیش کلمبیا مستلزم داشتن افراد متخصص و واجد شرایط برای رفع نیازهای بازار کار آن استان است. برنامه کاندید مهاجرت به بریتیش کلمبیا (BC PNP) یک راه برای کسب اقامت دائم در بریتیش کلمبیا (BC) برای نیروی کار خارجی و کارآفرینان متخصص برای مهاجرت به بریتیش کلمبیا است. BC PNP سه راه برای کسب اقامت دائم در BC ارائه می دهد که هر کدام شامل زیر مجموعه هایی هستند.

روش های مهاجرت به بریتیش کلمبیا عبارتند از:

  • مهاجرت به بریتیش کلمبیا از طریق مهارت
  • مهاجرت به بریتیش کلمبیا از طریق اکسپرس اینتری
    • نیروی کار متخصص
    • متخصصین حوزه ی بهداشت و درمان
    • فارغ التحصیلان بین المللی
    • فارغ التحصیلان بین المللی مقطع کارشناسی ارشد و دکترا

برنامه مهاجرتی بریتیش کلمبیا

یکی از محبوب ترین برنامه های مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا، جریان مهاجرت مهارت ها است. دسته های زیادی تحت عنوان جریان مهاجرت مهارتی برای کارگران ماهر، متخصصان مراقبت های بهداشتی، فارغ التحصیلان بین المللی، فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی و کارگران نیمه ماهر وجود دارد. این دسته بندی ها عبارت اند از:

  • رده کارگران ماهر
  • رده کارگران ماهر مخصوص افرادی است که یک پیشنهاد شغلی واجد شرایط در یک شغل ماهر دریافت کرده اند.
  • دسته بندی حرفه ای مراقبت های بهداشتی: این دسته برای افراد دارای تجربه و پیشنهادهای شغلی واجد شرایط به عنوان پزشک، پرستار یا متخصصان بهداشتی مرتبط است. 11 شغل بهداشتی واجد شرایط وجود دارد.

رده فارغ التحصیلان بین المللی

این دسته برای افرادی است که در سه سال گذشته از یک دانشگاه یا کالج واجد شرایط کانادا فارغ التحصیل شده اند و از یک کارفرما در بریتیش کلمبیا پیشنهاد شغلی دارند.

این روش برای افرادی است که از یک برنامه کارشناسی ارشد یا دکترا در علوم طبیعی، کاربردی یا بهداشتی از یک موسسه آموزشی واجد شرایط در بریتیش کلمبیا فارغ التحصیل شده اند. هیچ پیشنهاد کاری در این دسته موردنیاز نیست.

رده کارگران ورودی و نیمه ماهر

این برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا برای کارگرانی است که در موقعیت های ابتدایی یا نیمه ماهر در گردشگری، خدمات هتلداری و مهمان پذیری، پردازش مواد غذایی یا حمل ونقل طولانی مدت هستند. افراد همچنین ممکن است واجد شرایط باشند اگر در موقعیت های ابتدایی یا نیمه ماهر باشند که در منطقه توسعه شمال شرقی بریتیش کلمبیا زندگی و کار می کنند.

اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا

اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا با سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری دولت فدرال، که درخواست های اقامت دائم کانادا را مدیریت می کند، هماهنگ است. بسیاری از جریان های PNP نیز از سیستم اکسپرس اینتری استفاده می کنند و به آن ها «جریان های پیشرفته» می گویند.

اکسپرس اینتری بر اساس سیستم رتبه بندی جامع (CRS)، بر اساس فاکتورهای متعددی مانند سن، تحصیلات، تجربه کاری و توانایی زبان، به داوطلبان مهاجرت امتیاز می دهد. از داوطلبانی که بالاترین امتیاز را کسب کرده اند دعوت می شود برای اقامت دائم اقدام کنند. به داوطلبان اکسپرس اینتری که نامزدی استانی از BC دریافت می کنند، 600 امتیاز CRS اضافی اعطا می شود که اساساً تضمین کننده دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم در قرعه کشی اکسپرس اینتری بعدی است.

مقوله های مهاجرت مهارت های زیر ممکن است از طریق اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا پردازش شوند:

  • دسته کارگر ماهر
  • رده حرفه ای مراقبت های بهداشتی
  • رده فارغ التحصیلان بین المللی
  • مهاجرت کارآفرین

به عنوان یک کارآفرین، می توانید از طریق سه گزینه به مهاجرت به بریتیش کلمبیا دست یابید:

  • مهاجرت کارآفرین – دسته پایه: این دسته برای مدیران ارشد یا صاحبان مشاغلی است که قصد دارند در یک تجارت پیشنهادی در بریتیش کلمبیا سرمایه گذاری کنند.
  • مهاجرت کارآفرین – پایلوت منطقه ای: این دسته برای کارآفرینان بین المللی است که به دنبال ایجاد یک تجارت جدید در یک جامعه کوچک در بریتیش کلمبیا هستند.
  • دسته پروژه های استراتژیک: این دسته به شرکت های تحت کنترل خارجی اجازه می دهد تا عملیاتی را در بریتیش کلمبیا راه اندازی کنند. حداکثر پنج نفر از کارکنان کلیدی مدیریتی، حرفه ای یا فنی می توانند برای اقامت دائم در استان معرفی شوند.

مهم است که جریانی را که برای شما مناسب است بر اساس موقعیت خاص خود انتخاب کنید. یک وکیل و یا مشاور مهاجرتی با تجربه می تواند به شما در انتخاب جریان مناسب کمک کند. تیم مشاوران و متخصصان موسسه مهاجرتی ایلیا در مسیر مهاجرت همراه و هم پای شما خواهند بود.

 

جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر بر روی بنر زیر کلیک نمایید.

بنر ارتباط با ما موسسه مهاجرتی ایلیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب مرتبط
فهرست