تقاضای پزشک در استان های کانادا

کدام استان های کانادا تقاضای شغل پزشکی بیشتری دارند؟

شغل پزشکی یکی از پر تقاضاترین مشاغل در کانادا است. ازآنجایی که هزینه مراقبت های بهداشتی کانادا عمدتاً توسط دولت تأمین می شود، حقوق پزشکان در کانادا بالاست. علاوه بر این، پزشکان مزایای زیادی دریافت می کنند و بسیاری از سازمان های دولتی از حقوق کارمندان خود محافظت می کنند. با توجه به رشد جمعیت و همه گیری کووید-19، کانادا با کمبود پزشکان واجد شرایط برای نیازهای رو به رشد این کشور مواجه است. در نتیجه برخی از مناطق تقاضای بالا و حتی سریع تر مهاجرت به پزشکان کشور را دارند. به دلیل این تقاضای زیاد، هزاران شغل برای پزشکان در کانادا وجود دارد.

پزشکان یکی از پر تقاضاترین مشاغل در کانادا هستند. بااین حال، پزشکان در برخی مناطق بیشتر از سایرین موردتقاضا هستند. برای کمک به تعیین اینکه کدام استان های کانادا تقاضای شغل پزشکی بیشتری دارند و چگونه از استان انتخابی خود برای کمک به سرعت بخشیدن به شانس خود برای گرفتن اقامت دائم در کانادا استفاده کنید، لیستی از استان هایی که بیشترین شغل را برای پزشکان دارند، تهیه کرده ایم.

نوا اسکوشیا

نوا اسکوشیا تقاضای زیادی برای پزشکان بین المللی دارد. بنابراین، برنامه استانی نامزد (PNP) یک مسیر منحصربه فرد پزشک و اولویت مشتری برای مسیرهای پزشک دارد. این جریان به متخصصان و پزشکان خانواده شانس بیشتری برای دریافت وضعیت استانی در نوا اسکوشیا می دهد و تضمین می کند که آنها به طور دائم در کانادا زندگی می کنند.

میانگین حقوق پزشک در نوا اسکوشیا چقدر است؟

به گفته سایت سالری اکپسرت دات کام (Salaryexpert.com)، متوسط حقوق پزشکان نوا اسکوشیا حدود 231,055 دلار کانادا در سال است، اما این به طور طبیعی میزان حقوق شما به تخصص، سطح مهارت و منطقه شما بستگی دارد.

نیوفاندلند و لابرادور

منطقه آتلانتیک نیوفاندلند و لابرادور تقاضای زیادی برای پزشک دارد و پزشکان عمومی و پزشکان خانواده اغلب در صدر فهرست مشاغل مورد تقاضای منطقه قرار دارند.

نیوفاندلند و لابرادور یکی از استان های کانادا تحت برنامه آزمایشی مهاجرت (AIP) است. تحت برنامه آزمایشی مهاجرت، پزشکان با حداقل یک سال تجربه حرفه ای می توانند به سرعت برنامه آزمایشی مهاجرت یا اقامت دائم در یکی از چهار استان آتلانتیک کانادا: نیوفاندلند و لابرادور، جزیره پرنس ادوارد، نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا را دریافت کنند.

میانگین حقوق پزشک در نیوفاندلند و لابرادور چقدر است؟

بنابر گزارش سالری اکسپرت، متوسط حقوق یک پزشک در نیوفاندلند و لابرادور در سال 2022، رقمی برابر با 234,549 دلار در سال است.

نیوبرانزویک

این استان ساحلی یکی از استان های دیگر کانادا در اقیانوس اطلس است که با ایالات متحده هم مرز است. به دلیل فعالیت های بزرگ کشاورزی و صنعتی در منطقه، نیوبرانزویک همیشه به پزشک و پرستار نیاز دارد. درنتیجه، هزاران فرصت عالی برای پزشکان باتجربه و فارغ التحصیلان دانشکده پزشکی وجود دارد که به دنبال موقعیت های سطح ابتدایی هستند. ازآنجایی که پزشکان در نیوبرانزویک به عنوان یک حرفه موردتقاضا در نظر گرفته می شوند، پزشکان بین المللی شانس خوبی برای گرفتن وقت ملاقات محلی از طریق برنامه مهاجرت استانی کانادا نیوبرانزویک دارند.

میانگین حقوق پزشکان در نیوبرانزویک چقدر است؟

طبق گزارش سایت سالری اکسپرت، ازآنجایی که تقاضای زیادی برای پزشکان در نیوبرانزویک وجود دارد، یکی از بالاترین حقوق پزشکان در کانادا را دارد که در حال حاضر287,707 دلار کانادا است.

جزیره پرنس ادوارد

یکی از سه استان کانادا، جزیره پرنس ادوارد (PEI) باوجود مساحت کوچک 5660 کیلومترمربع، پرجمعیت ترین استان کانادا است. صنایع اصلی در این حوزه کشاورزی و ماهیگیری است که مشاغل یدی و اغلب خطرناک هستند. بنابراین، متخصصان و پزشکان خانواده تقاضای زیادی دارند.

درآمد پزشکان در جزیره پرنس ادوارد چقدر است؟

متوسط حقوق سالانه پزشکان در جزیره پرنس ادوارد 236,262 دلار کانادا است. بااین حال، این ممکن است بر اساس تخصص شما تغییر کند.

ساسکاچوان

ساسکاچوان یکی از بزرگ ترین و مرکزی ترین استان های کانادا است. ساسکاچوان به دلیل صنعت رو به رشد ساسکاچوان و سابقه طولانی کشاورزی و تولید دام در حال رشد است. بنابراین، تقاضا برای پزشکان در حال افزایش است.

به دلیل تقاضای زیاد، پزشکان واجد شرایط برنامه نامزد مهاجر ساسکاچوان (SINP) هستند. این برنامه اقامت دائم کانادا را برای افرادی که از طریق فرآیند اکسپرس اینتری واجد شرایط هستند تضمین می کند.

میانگین حقوق پزشک در ساسکاچوان چقدر است؟

علیرغم هزینه های زندگی نسبتاً پایین ساسکاچوان، پزشکان دستمزد بسیار خوبی دریافت می کنند. طبق گزارش سالری اکسپرت، میانگین درآمد پزشک در ساسکاچوان 236,262 دلار در سال است.

یوکان

محیط ناهموار، روستایی، کوهستانی و دورافتاده و خشن یوکان، همراه با صنعت بزرگ معدن، نیاز دائمی به پزشکان پیشرفته را ایجاد می کند. به همین دلیل، پزشکان عمومی و پزشکان اغلب در لیست مشاغل مورد نیاز در یوکان حمایت می شوند. با توجه به تقاضای زیاد پزشک در یوکان، فرصت های زیادی برای مهاجرت پزشک به یوکان وجود دارد. یکی از فرصت های اصلی، برنامه کارگران ماهر یوکان است که در آن دولت کانادا به طور خاص به دنبال متخصصانی است که در یوکان کار دریافت کرده اند.

درآمد پزشکان در یوکان چقدر است؟

به دلیل تقاضای زیاد برای پزشکان در یوکان، پزشکان از حقوق متوسط سالانه 458,262 دلار برخوردار هستند.

بریتیش کلمبیا

یکی از پرجمعیت ترین و سریع ترین استان های کانادا، استان بریتیش کلمبیا (BC) است. این منطقه مقصد مناسبی برای پزشکانی است که می خواهند بسیاری از شهرهای زیبای کانادا را تجربه کنند. بریتیش کلمبیا همچنین مکانی عالی برای دانشجویان سطح ابتدایی است، زیرا یکی از بهترین دانشکده های پزشکی در کانادا – دانشکده پزشکی دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) را در خود جای داده است.

پزشکان در بریتیش کلمبیا به دلیل تراکم جمعیت بسیار موردتقاضا هستند و این منطقه به دلیل کشاورزی گسترده خود شناخته شده است. بنابراین، بریتیش کلمبیا یک برنامه مهاجرت استانی کانادا خاص برای متخصصان سلامت، از جمله پرستاران و پزشکان خانواده دارد.

میانگین حقوق سالانه پزشکان در بریتیش کلمبیا چقدر است؟

متوسط درامد پزشکان در بریتیش کلمبیا 251,246 دلار در سال گزارش شده است.

سرزمین های شمال غربی

مناطق وسیع، روستایی و دورافتاده شمال غربی یکی از پرجمعیت ترین مناطق و مناطق کانادا است. بااین حال، مانند یوکان، بیشتر اقتصاد مناطق شمال غربی توسط کار یدی، مانند استخراج معدن، هدایت می شود، که به این معنی است که تقاضای زیادی برای پزشکان واجد شرایط وجود دارد. درنتیجه این درخواست، سرزمین های شمال غربی به این منطقه اجازه می دهد تا پزشکان را تحت برنامه کارگران ماهر منصوب کند.

 درآمد پزشکان در مناطق شمال غربی در سال چقدر است؟

طبق گزارش موسسه تحقیقات اقتصادی، میانگین درآمد پزشکان در مناطق شمال غربی 271,489 دلار در سال است.

در این مقاله سعی کردیم پاسخگوی این سؤال باشیم که کدام استان های کانادا تقاضای شغل پزشکی بیشتری دارند؟

اگر مطمئن نیستید که کدام برنامه برای شما بهترین است، یا کدام واجد شرایط ورود به کدام استان هستید، بهتر است پیش از هرگونه اقدامی با یک مشاور مهاجرتی مجرب مشورت نمایید. مشاوران مهاجرتی ما در موسسه مهاجرتی ایلیا ما می توانند به تعیین اینکه کدام برنامه ها برای شما مناسب است و رویه های درخواست مهاجرت چگونه است شما را یاری دهند.

جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر بر روی بنر زیر کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب مرتبط
فهرست