دانشگاه مک گیل - McGill University

همه چیز در مورد دانشگاه مک گیل کانادا

وقتی صحبت از آموزش و تحصیل در کانادا به میان می آید، کانادا رتبه سوم را در جهان دارد! این کشور زیبا به سرعت به عنوان یکی از مقاصد برتر برای تحصیلات عالی ظاهر می شود. یکی از دلایلی که کانادا به عنوان یک مقصد پیشرو برای آموزش عالی مطرح شده است، شهرت خوب دانشگاه های آن است. از بین لیست دانشگاه های فوق العاده، دانشگاه مک گیل بهترین است!

چه قبلاً درخواست داده باشید یا در آینده درخواست دهید، در ادامه اطلاعات مفیدی در مورد دانشگاه مک گیل آورده شده است!

شروعی چالش برانگیز

دانشگاه مک گیل کانادا در سال 1821 در شهر مونترال کانادا تأسیس شد. این دانشگاه که به نام جیمز مک گیل، یک تاجر متولد اسکاتلند، نام گذاری شده است، حتی قبل از شروع به کار خود شاهد چالش های زیادی بود. جیمز مک گیل قبل از مرگ پول و زمینی را به جا گذاشته بود و وصیت نموده مبلغ قابل توجهی را برای راه اندازی دانشگاه صرف شود. وارثان سعی کردند از راه اندازی دانشگاه جلوگیری کنند و درگیری حقوقی درگرفت. بااین حال مک گیل در این نبرد پیروز شد و دانشگاه تأسیس شد.

دانشگاه مک گیل کانادا به زودی به یکی از بهترین مؤسسات آموزشی در جهان تبدیل شد. در حال حاضر، مدرک و دیپلم در بیش از 300 رشته ارائه می دهد و 11 دانشکده دارد. دانشگاه مک گیل اولین دانشگاه در کانادا بود که مدرک پزشکی اعطا کرد.

از افتخارات این دانشگاه می توان به 12 برنده جایزه نوبل، 128 دانشمند رودز (Rhodes) اشاره نمود.

برندگان جایزه اسکار

دانشگاه مک گیل از زمان تأسیس خود، 12 برنده جایزه نوبل و 128 دانشمند رودز (Rhodes) را به خود اختصاص داده است. البته تعداد افتخارات این دانشگاه بیش از این است. 3 فضانورد، 3 نخست وزیر کانادا، 13 قاضی دادگاه عالی کانادا، 4 رهبر خارجی، 28 سفیر خارجی، 9 برنده جایزه اسکار و 3 برنده جایزه پولیتزر همگی در این دانشگاه تحصیل کرده اند.

دانشگاه مک گیل پیشروترین دانشگاه پژوهش فشرده در کانادا است. این دانشگاه که به دلیل برنامه های آموزشی و تحقیقاتی عالی خود مشهور است، بیش از 12,000 دانشجوی بین المللی از بیش از 150 کشور جهان دارد. این دانشگاه بین المللی متنوع، درخشان ترین دانشجویان را از سراسر جهان جذب می کند. مک گیل رتبه اول کانادا را در بین دانشگاه های پزشکی را برای 15 سال متوالی به خود اختصاص داده است و دانشجویان را برای یک حرفه موفق در بازار کار رقابتی آماده می کند. این دانشگاه در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس، دیپلم و گواهی ارائه می دهد و بدین ترتیب از متقاضیان بین المللی واجد شرایط از سراسر جهان استقبال می کند.

دوره های ارائه شده

چه دوره هایی برای دانشجویان بین المللی در دسترس است؟

دانشگاه مک گیل تقریباً 1,236 برنامه با 551 برنامه در مقطع کارشناسی ارشد و 685 برنامه در مقطع کارشناسی ارائه می دهد. دانشجویان بین المللی این امکان را دارند که برای برنامه های مدرک، دکترا، دیپلم و گواهینامه ها درخواست دهند. این دانشگاه دوره هایی را درزمینه های مختلف موردعلاقه ارائه می دهد که در زیر مشخص شده است:

  • هنر
  • مدیریت
  • دندانپزشکی
  • تحصیلات
  • مهندسی
  • قانون
  • دارو
  • علوم پایه
  • محیط
  • پرستاری
  • موسیقی
  • فیزیوتراپی و کاردرمانی
  • علوم کشاورزی و محیط زیست

پژوهش

مک گیل به عنوان یک دانشگاه پژوهش فشرده، عمدتاً تحقیقات بین رشته ای را انجام می دهد. دانشجویان بین المللی که علاقه مند به برنامه های پژوهش محور هستند، باید مشخصات اعضای هیئت علمی را مطالعه کنند، مشاوران بالقوه با علایق تحقیقاتی مشابه را انتخاب کنند و با آنها تماس بگیرند تا از فرصت های تحقیقاتی ارائه شده به دانشجویان مطلع شوند.

شرایط اپلای دانشگاه مک گیل چیست؟

دانشگاه مک گیل کانادا به عنوان یکی از برترین دانشگاه های کانادا، فرآیند پذیرش بسیار رقابتی و جامعی دارد که طی آن عوامل بسیاری از جمله نمرات و مدارک تحصیلی در نظر گرفته می شوند. شرایط واجد شرایط بودن بر اساس سطح برنامه درخواست شده است.

الزامات سطح کارشناسی دانشگاه مک گیل McGill University

به منظور واجد شرایط بودن برای برنامه های کارشناسی، انتظار می رود که دانشجویان عملکرد تحصیلی بالایی در پایه 10، 11 و اواسط سال 12 (یا درجه 12، در صورت درخواست پس از اتمام نمره) داشته باشند. پیش نیازهای واجد شرایط بودن در زیر آورده شده است:

  • حداقل میانگین کلی 60 درصد در پایه های 10، 11 و 12 و همچنین در همه دروس پیش نیاز
  • آیلتس آکادمیک: نمره کلی گروه 6.5 یا بهتر. امتیاز مؤلفه های فردی 6.0 یا بهتر.
  • TOEFL iBT :حداقل نمره 100 در آموزش و مدیریت، 79-80 در موسیقی و 90 در کل با حداقل 21 در هر بخش برای سایر برنامه های کارشناسی
  • آزمون انگلیسی- آکادمیک: نمره کلی 65 یا بهتر. نمرات فردی 60 یا بهتر.
مدارک موردنیاز سطح تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد، دکترا و برنامه های کارشناسی ارشد)
  • مدرک لیسانس (یا معادل آنکه توسط دانشگاه مک گیل به رسمیت شناخته شده است) در موضوعی که نزدیک به برنامه درخواست شده است.
  • حداقل میانگین نمرات تجمعی (CGPA) 3.0 از 4.0 یا میانگین نمرات (GPA) 3.2 از 4.0 در دو سال آخر تحصیلات تمام وقت. معدل بالاتر ممکن است توسط برخی از بخش ها موردنیاز باشد.
  • آیلتس آکادمیک: نمره کلی باند 6.5 یا بیشتر. امتیاز مؤلفه های فردی 6.0 یا بهتر
  • TOEFL iBT : حداقل نمره 86 در کل با حداقل 20 در نمرات جزء جداگانه

آزمون انگلیسی دولینگو برای پذیرش در برنامه های تحصیلات تکمیلی پذیرفته نمی شود

درخواست از دانشگاه مک گیل به صورت آنلاین

چه مدارکی برای اپلای دانشگاه مک گیل نیاز است؟

برای درخواست از دانشگاه مک گیل، متقاضیان بین المللی باید یک درخواست آنلاین را پر کنند و مدارک را مطابق برنامه درخواست شده ارسال کنند. برخی از مدارک موردنیاز برای همه برنامه ها و تعداد کمی اسناد خاص برنامه وجود دارد. ترجیحاً اسناد در قالب PDF بارگذاری شوند. هر سند باید به صورت یک فایل آپلود شود و هر فایل نباید بیش از 300 مگابایت باشد. لطفاً لیست مدارک موردنیاز برای درخواست را در زیر بیابید:

درخواست و شهریه دانشگاه مک گیل کانادا

آیا برای اپلای دانشگاه مک گیل باید هزینه پرداخت نمود؟

برای اپلای در دانشگاه مک گیل هزینه درخواست غیرقابل استرداد وجود دارد. برای درخواست برای برنامه های تحصیلات تکمیلی، متقاضیان بین المللی ملزم به پرداخت 120.99 دلار کانادا هستند، که برای آن می توانند حداکثر دو درخواست برای برنامه های مختلف در یک دوره ارسال کنند. ممکن است هزینه های اضافی برای برخی از برنامه ها وجود داشته باشد.

برای درخواست در مقطع کارشناسی،114.37 دلار کانادا به عنوان هزینه درخواست غیرقابل استرداد دریافت می شود. دانشجویان متقاضی برنامه های کارشناسی در دانشکده پزشکی و دانشکده دندانپزشکی باید 160.12 دلار کانادا پرداخت کنند. متقاضیان می توانند برای دو برنامه به طور همزمان درخواست دهند. همچنین، برای درخواست در مدرسه موسیقی شولیچ، هزینه آزمون اضافی 70.41 دلار کانادا دریافت می گردد.

ساختار شهریه دانشگاه مک گیل

ساختار شهریه دانشگاه مک گیل کانادا در رشته های ارائه شده توسط دانشگاه چگونه است؟

ساختار شهریه دانشگاه مک گیل کانادا در دوره های ارائه شده توسط دانشگاه مک گیل به سطح دوره درخواست شده بستگی دارد. همراه با هزینه تحصیل، هزینه های مختلفی از جمله هزینه های اداری، جامعه دانشجویی، خدمات دانشجویی و هزینه های دو میدانی و تفریحی از دانشجویان بین المللی دریافت می شود. همچنین از دانشجویان بین المللی سالی یک بار برای بیمه دندانپزشکی (تقریبا 150 دلار کانادا) و بیمه سلامت بین المللی (تقریباً 1,128 دلار کانادا) هزینه دریافت می شود. دانشگاه مک گیل همچنین یک محاسبه گر هزینه ارائه می دهد که دانشجویان می توانند پس از ثبت نام مدرک و محل اقامت خود، تخمین هزینه های فعلی را دریافت کنند.

شهریه دانشگاه مک گیل کانادابرای یک سال به طور کامل از دانشجویان بین المللی پیشاپیش دریافت می گردد. دانشجویان می توانند از طریق وستر یونین گلوبال پی (Western Union GlobalPay) یا سی ای بی سی اینترنشنال استیودنت پی ( CIBC International Student Pay) این هزینه را پرداخت کنند. هزینه های تحصیل و شهریه مک گیل کانادا بر اساس ترم صورت حساب می شود و هیچ برنامه اقساطی برای پرداخت هزینه وجود ندارد.

درصورتی که دانشجوی بین المللی پس از پذیرش پیشنهاد اپلای تصمیم به تعویق پذیرش یا عدم حضور در دانشگاه مک گیل بگیرد، دانشجو می تواند درخواست بازپرداخت وجه کند.

برنامه بورسیه ورودی دانشگاه مک گیل

دانشگاه مک گیل با اذعان به چالش های پیش روی دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور خود، طیف وسیعی از بورسیه ها، جوایز و کمک های مالی را ارائه می کند.

بورسیه دانشگاه مک گیل کانادا مبتنی بر شایستگی فقط به دانشجویانی که برای اولین بار در مقطع کارشناسی در دانشگاه هستند، اعطا می شود. بین دو نوع بورسیه تحصیلی ورودی، یک بورسیه دانشگاه مک گیل کانادا غیرقابل تمدید و یک ساله است که ارزش آن 3,000 دلار کانادا است و دیگری تا سقف 3 تا 4 سال بورسیه تحصیلی اصلی قابل تمدید است که ارزش آن بین 3,000تا 12,000دلار کانادا است. تعداد کمی از دانشکده ها مانند دندانپزشکی، حقوق، پزشکی و موسیقی بورسیه ورودی جداگانه خود را دارند که برای آن دانشجویان نیاز به مراجعه به وب سایت دانشکده خاص دارند.

جوایز و افتخارات در دوره تحصیل

این جوایز به دانشجویانی تعلق می گیرد که قبلاً در مقطع کارشناسی ثبت نام کرده اند و در برنامه های تحصیلی خود موفق بوده اند. این وجوه به حساب شهریه دانشجویان واریز می شود و جوایز در کارنامه آنها ثبت می شود. همچنین، جوایز بر اساس فعالیت وجود دارد که به دانشجویان دوره کارشناسی برای فعالیت های اجتماعی نمونه آنها اعطا می شود.

کمک مالی دانشگاه مک گیل

این برنامه های مالی مبتنی بر نیاز به صورت وام و کمک هزینه به دانشجویان مقطع کارشناسی تعلق می گیرد.

تامین مالی مک گیل

بودجه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی توسط بخش های دانشگاهی مدیریت می شود. دانشجویان فارغ التحصیل انتظار داشته باشند که از بودجه داخلی مک گیل در زمان درخواست بهره مند شوند. در این مبلغ برای کلیه دانشجویان به طور مساوی در نظر گرفته می شوند و بودجه به نامزدهای رقابتی در قالب بسته بودجه ازجمله دستیاری فارغ التحصیل داده می شود.

دانشجویان در دوره های دکتری و کارشناسی ارشد مبتنی بر پایان نامه به طورکلی توسط بودجه مک گیل در قالب کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه تحصیلی پشتیبانی می شوند. دانشجویان فارغ التحصیل همچنین می توانند از بودجه خارجی که توسط دولت های فدرال و استانی در قالب کمک های مالی و کمک هزینه تحقیقاتی و کمک هزینه تحصیلی ارائه می شود، استفاده کنند.

فرآیند اپلای دانشگاه مک گیل

اپلای دانشگاه مک گیل از چه زمانی شروع می شود؟

دانشگاه مک گیل پذیرش در مقاطع پاییز، زمستان و تابستان را ارائه می دهد. برای دانشجویان مقطع کارشناسی، درخواست آنلاین برای پذیرش در پاییز از اکتبر با مهلت درخواست تا 15 ژانویه شروع می شود. به طورمعمول، دانشگاه مک گیل برای ماه ژانویه (ترم زمستانی) دانشجوی کارشناسی نمی پذیرد. فقط چند استثنا برای این گزینه در مورد دانشجویان مقطع کارشناسی وجود دارد. بنابراین، دانشجویان بین المللی که برای برنامه های کارشناسی درخواست می کنند باید پذیرش پاییز را هدف بگیرند.

برای برنامه های فارغ التحصیل، پذیرش به صورت چرخشی عمل می کند. مهلت درخواست با توجه به بخش ها و برنامه ها متفاوت است. متقاضیان بین المللی موظف اند مهلت های مشخص شده در صفحه بخش را بررسی کرده و زودتر درخواست دهند. درخواست های تکمیل شده با مدارک پشتیبان باید پیش از مهلت تعیین شده به دفاتر دپارتمان برسند زیرا درخواست های دیرهنگام ممکن است برای اپلای دانشگاه مک گیل بررسی نشوند. همچنین درخواست دیرهنگام برای بورسیه دانشگاه مک گیل کانادا در نظر گرفته نخواهد شد. ازآنجایی که همه بخش ها پذیرش تابستانی یا زمستانی را ارائه نمی دهند، متقاضیان بین المللی باید مهلت درخواست را از قبل بررسی کنند.

مراحل فرآیند اپلای دانشگاه مک گیل چیست؟ آیا درخواست در این دانشگاه شامل مصاحبه است؟

فرآیند درخواست در دانشگاه مک گیل

فرآیند درخواست در دانشگاه مک گیل شامل مراحل زیر است:

  • با انتخاب برنامه از لیست برنامه های کالج مطابق با بخش، مدرسه یا موسسه انتخاب شده شروع کنید
  • برای یافتن استاد راهنما (برای یک دوره تحقیقاتی)، الزامات برنامه و مهلت ها، با بخش انتخابی ارتباط برقرار کنید
  • اسناد پشتیبانی موردنیاز برای درخواست آنلاین را تهیه نمایید.
  • با انتخاب شناسه ورود و رمز، یک حساب کاربری آنلاین ایجاد کنید.
  • با پر کردن هر بخش، فرم درخواست را تکمیل کنید.
  • پرداخت هزینه درخواست را با کارت اعتباری انجام دهید.
  • پس از دریافت تأییدیه درخواست از طریق ایمیل، اسناد پشتیبانی را در حساب مینروا (Minerva ) که دسترسی به آنها در همان ایمیل داده می شود، بارگذاری کنید.
  • پس از پذیرش در دانشگاه، پیشنهاد پذیرش را با استفاده از حساب کاربری یو اپلای ( uApply )بپذیرید و در صورت لزوم وجه تأییدیه را بپردازید.

چگونه اپلای دانشگاه مک گیل خود را شروع کنم؟

متقاضیان بین المللی می توانند با ایجاد یک حساب کاربری ورود به سیستم در uApply، ثبت درخواست برای فرآیند پذیرش در دانشگاه مک گیل را آغاز کنند.

سپس متقاضیان باید با پر کردن اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، شناسه ایمیل و انتخاب رمز عبور بین هشت تا سی و دو کاراکتر، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنند.

پس از ارسال درخواست حساب جدید، متقاضیان برای فعال سازی حساب کاربری اعلان های ایمیلی دریافت خواهند کرد.

برای ایجاد یک برنامه جدید، متقاضیان باید اطلاعات خود را شامل مشخصات شخصی، اطلاعات تماس و سابقه تحصیلی تکمیل کنند. در اطلاعات تماس، متقاضیان جزئیات مربوط به آدرس دائمی را به همراه اجازه انتشار اطلاعات به هر مخاطبی که توسط متقاضی پیشنهاد می شود ذکر می کنند. اطلاعات اضافی، ازجمله جزئیات شهروندی، جزئیات خانواده و علاقه به اقامت در دانشگاه در مک گیل اضافه خواهد شد. در بخش سوابق تحصیلی، متقاضیان ملزم به ارائه جزئیات مربوط به آخرین موسسه تحصیلی و مدرک تحصیلی هستند.

ایجاد یک برنامه جدید

گام بعدی پس از تکمیل پروفایل ایجاد یک برنامه جدید است که در آن متقاضیان در مورد انتخاب رشته، ترم، گروه، برنامه، رشته تحصیلی و مدت زمان برنامه ذکر خواهند کرد.

برای ادامه درخواست، متقاضیان جزئیات دو مرجع شامل نام، موقعیت، آدرس ایمیل و شماره تلفن توصیه کنندگان را ارائه می کنند.

پس از انجام تمامی این مراحل، متقاضیان باید با پرداخت هزینه درخواست و درخواست خود را ارسال کنند. یک ایمیل تأییدیه در مورد ارسال درخواست ظرف 48 ساعت دریافت خواهد شد. متعاقب آن متقاضیان می توانند مدارک پشتیبان را در حساب مینروا بارگذاری کنند.

پس از ارسال درخواست، مدت زمان می برد تا دانشگاه نتیجه را مشخص نماید؟

زمان تصمیم گیری برای پذیرش پس از ارسال درخواست بسته به کامل بودن درخواست، مدارک پشتیبان و همچنین برنامه درخواستی دارد. این مدت زمان معمولاً حدود هشت هفته طول می کشد تا پیشنهادات پذیرش را ارسال کند. برای درخواستی که در هفته اول اکتبر باز می شود، تاریخ های تخمینی برای انتشار تصمیمات پذیرش از اواسط دسامبر تا پایان ماه می خواهد بود. به طور معمول، پیشنهادات پذیرش ابتدا برای رقابتی ترین متقاضیان صادر می شود. همچنین، جای خالی در رشته مدنظر یکی دیگر از عواملی است که بر اساس آن تصمیم گیری برای پذیرش صورت می گیرد.

تنوع دانشجویی و پروفایل ترجیحی

شانس ورود به این دانشگاه چقدر است؟

در دانشگاهی مانند مک گیل که تجربه یادگیری پویا را ارائه می دهد، پذیرش بسیار رقابتی است. رعایت حداقل استاندارد پذیرش در مک گیل را تضمین نمی کند. در کنار ذهن کنجکاو و تفکر خلاق، متقاضیان بین المللی برای تبدیل شدن به یک مک گیلی به مدارک تحصیلی بالا و تسلط عالی به زبان انگلیسی نیاز دارند.

چند دانشجوی بین المللی در دانشگاه تحصیل می کنند؟

دانشگاه مک گیل با داشتن حدود 30 درصد از دانشجویان بین المللی، بیش از 12,000 دانشجو از بیش از 150 کشور جهان دارد. طبق سوابق 2019 تا 2020، 12798 نفر دانشجو بین المللی بودند.

در طول سال ها، دانشگاه مک گیل دانشجویان بین المللی بیشتری می پذیرد. بنابراین، این دانشگاه به یکی از محبوبترین دانشگاه های کانادا تبدیل شده است.

کار پاره وقت در حین تحصیل

آیا امکان کار هنگام تحصیل در دانشگاه مک گیل وجود دارد؟

دانشجویان بین المللی مک گیل تمام وقت واجد شرایط کار در دانشگاه و خارج از دانشگاه هستند، مشروط بر اینکه دارای مجوز تحصیلی معتبر و شماره بیمه اجتماعی باشند.

برای دانشجویان بین المللی که مشاغل درون دانشگاهی را در نظر می گیرند، گزینه ای از برنامه تحصیلی کار وجود دارد که بر اساس نیازهای مالی دانشجویان است و توسط اداره بورسیه ها و کمک های دانشجویی SSAO) )اداره می شود. دانش آموزان همچنین می توانند مشاغل درون دانشگاهی را در www.mcgill.ca/caps/students/job/summer، صفحه ای که توسط سرویس برنامه ریزی شغلی (CaPS) اداره می شود، بیابند.

برای مشاغل خارج از دانشگاه، دانشجویان بین المللی اجازه دارند تا 20 ساعت در هفته در طول دوره های آموزشی معمولی و تمام وقت در زمان استراحت برنامه ریزی شده کار کنند. دانش آموزان می توانند با مراجعه به سرویس برنامه ریزی شغلی www.mcgill.ca/caps فرصت های کاری خارج از دانشگاه را بیابند.

پردیس و محل اقامت

دانشگاه مک گیل کانادا دو پردیس منحصر به فرد دارد:

  1. پردیس مرکز شهر
  2. پردیس مکدونالد

این پردیس ها دارای دانشکده ها و مدارس مختلفی هستند که در زیر فهرست شده اند:

  1. دانشکده علوم کشاورزی و محیط زیست
  2. دانشکده هنر
  3. دانشکده ادامه تحصیل
  4. دانشکده دندانپزشکی
  5. دانشکده تعلیم و تربیت
  6. دانشکده مهندسی
  7. تحصیلات تکمیلی و فوق دکتری
  8. دانشکده حقوق
  9. دانشکده مدیریت
  10. دانشکده پزشکی
  11. مدرسه موسیقی شولیچ
  12. دانشکده علوم

آیا مسکن در محوطه دانشگاه موجود است؟

دانشجویان بین المللی این امکان را دارند که در خود دانشگاه مک گیل اقامت کنند. نرخ چنین مسکنی بسته به مدت اجاره و نوع سکونت می تواند تقریباً 8,148 تا 13,052دلار کانادا در سال باشد. دانشجویانی که در اقامتگاه های مک گیل زندگی می کنند به طور خودکار برای برنامه غذایی اجباری اقامتی که یک برنامه غذایی هشت ماهه است، با هزینه تقریباً5,475 دلار کانادایی ثبت نام می کنند.

دانشجویان بین المللی که تصمیم به انتخاب محل اقامت خارج از دانشگاه مانند اجاره آپارتمان دارند، می توانند انتظار داشته باشند که ماهانه 500 تا 1,300دلار کانادا با اجاره نامه هایی که معمولاً به مدت 12 ماه اجرا می شود، پرداخت کنند. دانشجویانی که در خانه های خارج از دانشگاه اقامت دارند، می توانند  در وب سایت رسمی دانشگاه موجود است، برنامه غذایی داوطلبانه را در مک گیل با 2,600 دلار کانادا در سال انتخاب کنند.

اطلاعات تماس دانشگاه

در صورت هرگونه ابهام، دانشجویان بین المللی می توانند با استفاده از جزئیات ذکرشده در زیر با دفتر خدمات دانشجویان بین المللی تماس بگیرند:

  •  تلفن: 514 398-4349
  • وب سایت: www.mcgill.ca/internationalstudents
  • فرم تماس: www.mcgill.ca/servicepoint/help-form-prospective-graduate-students
  • آدرس پستی: ساختمان خدمات دانشجویی براون، خیابان مک تاویش 3600، سوئیت 5100 (بال شرقی)، مونترال، کبک H3A 0G3

در صورتی که شما نیز مایلید در دانشگاه مک گیل یا دیگر دانشگاه های کانادا به ادامه تحصیل بپردازید همین امروز با ما؛ موسسه مهاجرتی ایلیا تماس بگیرید.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • چطور میشه برای دانشگاه مک گیل کانادا باید اقدام کرد؟ شما این کار انجام میدین؟

    پاسخ
    • سلام لطفا از طریق فرم مشاوره با مشاورین موسسه مهاجرتی ایلیا در تماس باشید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب مرتبط
فهرست