تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا

قوانین جدید سال 2023 در کانادا

قانون جدید تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا بدین صورت است که براساس مصوبه 28 فوریه 2023 در اوتاوا اتباع خارجی که با ویزای توریستی مجوز حضور در کانادا را دارند چنانچه پیشنهاد شغلی معتبر دریافت نمایند، قادر خواهند بود بدون ترک کشور کانادا، برای مجوز کار درخواست دهند.

دارندگان ویزای توریستی می توانند به درخواست مجوز کار در داخل کانادا با سیاست موقتی که ۲ سال تمدید شده است، ادامه دهند. اتاوا، 28 فوریه 2023 – اتباع خارجی که به عنوان بازدیدکننده در کانادا هستند و یک پیشنهاد شغلی معتبر دریافت می‌کنند، همچنان می‌توانند بدون نیاز به ترک کشور برای مجوز کار درخواست دهند و دریافت کنند.

تبدیل ویزای توریستی به ویزای کار در سال 2023؟

توریست ها اکنون می توانند ویزای توریستی کانادا را به اجازه کار در سال 2023 از داخل کانادا تبدیل کنند. آنها برای دریافت مجوز کار برای کانادا نیازی به خروج از کشور ندارند. اتباع خارجی که با ویزای بازدید کننده در کانادا هستند می توانند برای خود شغل جستجو کنند و کسانی که پیشنهاد شغلی معتبر دریافت می کنند همچنان می توانند برای مجوز کار درخواست دهند. من معتقدم این فرصت خوبی برای بازدیدکنندگان آینده نیز هست.

این سیاست موقت برای توریست ها به عنوان یک گزینه برای کارفرمایان در کانادا آمده است، زیرا بسیاری از آنها در این دوره از توسعه اقتصادی با کمبود نیروی کار قابل توجهی مواجه هستند. بنابراین، کانادا به کارگران خارجی زیادی نیاز دارد. آنها باید 500000 مهاجر را تا سال 2025 بیاورند. بازدیدکنندگان با ویزای توریستی می توانند مجوز کار در کانادا را تا 28 فوریه 2025 دریافت کنند. جزئیات بیشتر در مورد نحوه تبدیل ویزای توریستی کانادا به مجوز کار در سال 2023 در زیر آورده شده است.

مرحله 1: جستجوی شغل (اگر با ویزای توریستی در کانادا هستید)شما با ویزای توریستی در کانادا هستید و می خواهید در کانادا بمانید، اما باید به دنبال شغل باشید. شما باید برای کار در کانادا اقدام کنید.پورتال های شغلی آنلاین زیادی در مورد مشاغل در کانادا از طریق ابزار Working in Canada، اطلاعات بازار کار و بانک های کار وجود دارد.من به شما توصیه می کنم با آژانس های استخدام در کانادا برای کارگران خارجی (2023) تماس بگیرید.

مرحله 2: LMIAدریافت کنید(ارزیابی تاثیر بازار کار)

اطمینان حاصل کنید که باید برای کارفرما یا شرکتی که LMIA تایید شده است درخواست دهید. LMIA تایید شده کسانی هستند که مجاز به استخدام کارگران خارجی هستند. ما فهرستی از کارفرمایان مجاز و تایید شده LMIA در کانادا منتشر کرده ایم.

مرحله 3: برای مجوز کار خود درخواست دهید

اکنون که بخش سخت انجام شده است، شما یک شغل و نامه پیشنهادی دارید. می توانید ادامه دهید و درخواست خود را برای مجوز کار ارسال کنید.

مرحله 4: درخواست آنلاین اجازه کار

شما می توانید برای Work Permit Online نیز در وب سایت Canada CIC اقدام کنید.

نحوه درخواست ویزای توریستی کانادا

کسانی که به دنبال کار در کانادا هستند اما قادر به یافتن شغل نیستند یا قادر به دریافت مجوز کار نیستند. ساده ترین راه برای درخواست ویزای توریستی.

اولین قدم منطقی برای تبدیل ویزای بازدید کننده به مجوز کار در کانادا، تبدیل شدن به یک توریست کانادایی است.

هزینه ها و الزامات ویزای توریستی

درخواست ویزا آنلاین می باشد و باید تمام مدارک را ارسال کنید.به یاد داشته باشید که برای مشاغل مورد تایید LMIA در کانادا درخواست دهید. LMIA تایید شده کسانی هستند که مجاز به استخدام کارگران خارجی نیز هستند. علاوه بر این، شما همچنین می توانید پس از ورود به کانادا با آژانس های استخدام در کانادا تماس بگیرید یا قبل از بازدید از قبل با آنها تماس بگیرید.این ساده ترین راه برای تبدیل ویزای بازدید کننده کانادا به مجوز کار در سال 2023 است.

برای دریافت ویزای توریستی و تبدیل آن به ویزای کاری ، مشاورین و کارشناسان موسسه مهاجرتی ایلیا پاسخگوی سوالات شما می باشند .

بیشتر بدانید :

  1. برای پایین آوردن احتمال ریجکتی ویزای توریستی کانادا به تاریخچه سفر قوی نیاز دارید.اگر در دو سال گذشته تجربه سفر خاجی ندارید، در ابتدا یک سفر خارجی داشته باشید.
  2. پس از بازگشت از سفر، برای ویزای توریستی کانادا اقوام می کنیم (ترجیحا توصیه می‌شود برای کل اعضای خانواده درخواست ویزای توریستی کانادا ثبت نشود و فقط فردی که شانس بالاتری برای پیدا کردن کار در کانادا دارد، اقدام کند)
  1. پس از ورود به خاک کانادا درخواست ویزای کار باز کانادا ثبت می کنيم.
  2. پس از تایید ویزای کار کانادا برای نفر اصلی، برای دیگر اعضای خانواده (در صورتی که در کشور مبدا مانده باشند) درخواست ویزای کانادا ثبت می‌شود.

نکته: امکان درخواست ویزای کار برای همسر،  زمانی ممکن است که حداقل 2 ماه در کانادا مشغول به کار شده باشید، اما می‌توانیم برای همسر هم ویزای توریستی کانادا درخواست کنید و پس از ورود به خاک کانادا اقدام به درخواست ویزای کار کنید.

جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر بر روی بنر زیر کلیک نمایید.

بنر تماس بگیرید ایلیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب مرتبط
فهرست