بازار کار طراحی سایت در کانادا

میزان درآمد و بازار کار طراحی سایت در کانادا

زمینه کاری طراحی سایت در کانادا طی چند سال گذشته رشد سریعی داشته است و علاقمندان زیادی را به خود جذب نموده است. اما یکی از مهمترین چیزهایی که فکر متقاضیان را به خود مشغول می کند درآمد طراحی سایت در کانادا است. اگر شما یکی از آن افراد هستید، قطعا در مورد چک حقوقی خود در کانادا کنجکاو هستید. پس با ما همراه باشید تا در مورد کار در کانادا از طریق طراحی سایت بیشتر بدانید.

درآمد طراحی سایت در کانادا

درآمد طراحی سایت در کانادا می‎تواند بنا بر دلایل بسیاری متغیر باشد و دستمزد طراحان سایت ممکن است بنا بر تجربه، موقعیت مکانی، شرکت و موارد دیگر متفاوت باشد. نقش ها و مسئولیت های یک طراح وب به انواع شرکت ها یا صنایعی که برای کار با آنها انتخاب می کنند بستگی دارد. یکی دیگر از عوامل تعیین کننده میزان درآمد طراحی سایت در کانادا، تخصص آنهاست. به عنوان مثال، برخی از طراحان وب در جنبه های فنی طراحی وب متخصص هستند، درحالی که برخی دیگر در جنبه طراحی تخصص دارند.

حقوق طراح وب بر اساس سطح شغلی

جدا از موقعیت مکانی شما، تجربه شما نیز یک عامل تعیین کننده بزرگ در حقوق شما است.

  • تازه کار: فارغ التحصیلان اخیر یا طراحان وب بدون تجربه کاری قبلی در این دسته قرار می گیرند. این موقعیت های ابتدایی یک فرصت یادگیری عالی هستند. به طور متوسط، درآمد طراحی سایت در کانادا برای افراد مبتدی حدود 49,750 دلار در سال است.
  • سطح متوسطه: برای اینکه یک طراح وب متوسطه باشید، باید تجربه ای در این زمینه داشته باشید. زمان زیادی طول نمی کشد تا پس از کار در یک شغل ابتدایی، یک طراح وب متوسطه شوید. با این حال، برای رفتن به مرحله بعدی کمی تلاش و زمان نیاز است. به همین دلیل است که دستمزد بسته به تجربه و مهارت بسیار متفاوت است. معمولاً حقوق یک طراح وب سطح متوسط از 42,000 تا 62,000 دلار در سال متغیر است.
  • سطح ارشد: این دسته از طراحان سایت در بالای سلسله مراتب هستند. شما باید سال ها تجربه داشته باشید تا عنوان طراح ارشد وب سایت را به دست آورید. معمولاً برای رسیدن به این نقش باید چند سال در یک شرکت کار کنید. طراحان ارشد وب تصمیمات مهمی می گیرند و به آنها اعتماد می شود تا وظایف مهم شرکت را انجام دهند. با مسئولیت بیشتر، مزایای یک متوسط حقوق جذاب که حدود 92,878 دلار در سال است، به همراه دارد.

حقوق طراح وب بر حسب تخصص

شما می توانید در زیرشاخه مختلف طراحی وب سایت تخصص داشته باشید. تخصص در یک زمینه خاص می تواند عنوان شغل، نقش، مسئولیت ها و بله، حقوق شما را تعیین کند. ما برخی از گزینه ها را در زیر فهرست کرده ایم.

  • طراح وب: این نقش برای کسانی است که به ایجاد ظاهر یک وب سایت علاقه مند هستند. افرادی که مهارت های فنی مانند HTML و CSS، جاوا اسکریپت و ابزارهای طراحی دارند برای این کار مناسب هستند. درآمد سالانه این تخصص در سال حدود 65,159 دلار است.
  • طراح UX: این موقعیت شامل تمرکز بر تجربه کاربر است. برای این موقعیت، به مهارت هایی مانند تحقیق کاربر، نمونه سازی اولیه، مهارت های تحلیلی، کد نویسی و طراحی واکنش گرا نیاز دارید. این مهارت ها بیشتر مربوط به شغل هستند و باید زمان زیادی را برای تسلط بر آنها اختصاص دهید. میانگین حقوق یک طراح UX در سال حدود 101,455 دلار است.
  • طراح تعاملی: این نقش کاملاً شبیه به نقش طراح UX یا UI است. تأکید در این نقش بیشتر بر خلاقیت و نوآوری است. این طراحان محصولات یا خدماتی را طراحی می کنند که ارتباط با مردم را بهبود می بخشد. میانگین حقوق یک طراح تعاملی حدود 79,293 دلار در سال است.
  • محقق UX: این نقش برای کسانی مناسب است که در کد نویسی، تحقیق و مهارت های تحلیلی مهارت دارند. مسئولیت های شغلی شامل تحقیق در مورد رفتار کاربر، تجزیه و تحلیل رقبا، نمونه سازی اولیه و توسعه طراحی است. میانگین حقوق یک محقق UX حدود 84,327 دلار در سال است.

مزایای کار به عنوان یک طراح وب

طراحی سایت در کانادا چندین مزیت دارد. برخی از آنها به شرح زیر است:

  • کار از راه دور: این یکی از بهترین بخش های یک توسعه دهنده وب است. شما فقط به یک لپ تاپ و اتصال به اینترنت نیاز دارید و می توانید از هرجایی کار کنید. این هم برای فریلنسرها و هم برای کسانی که در یک شرکت کار می کنند بسیار گزینه مناسبی است.
  • نیاز به تخصص صنعتی ندارید: امروزه، هر کسب و کاری در تلاش است تا حضور دیجیتالی قوی ایجاد کند. شرکت ها به آرم ها، دستورالعمل های برند، وب سایت ها و سایر مواد بصری نیاز دارند. بنابراین، شما می توانید در هر صنعتی شغل پیدا کنید و فرصت های شغلی زیادی داشته باشید.
  • شما می توانید خود را بیان کنید: این زمینه ای است که به شما امکان می دهد خلاقیت و نوآوری خود را به نمایش بگذارید. شما می توانید ایده ها و نظرات خود را به دیگران ارائه دهید و از آنها با تحقیقات و داده های کاربر پشتیبانی کنید. شما فضای زیادی برای آزمایش و استفاده از تکنیک های جدید خواهید داشت. بهترین بخش این است که خلاقیت شما ارزشمند بوده و از آن قدردانی می شود.
  • کسل کننده نیست: از آن جایی که طراحی سایت در کانادا یک زمینه درحال توسعه است، باید با آخرین فناوری ها و روندها به روز باشید. رقابت مداوم باعث می شود که شما همیشه روی پای خود باشید. این یک کار یکنواخت نیست. اگر از یک چالش لذت می برید، این نقش برای شماست.
  • دستمزد بالا: هنگام ورود به هر رشته شغلی، پرداخت حقوق یکی از دغدغه های اصلی است، اما با آموزش طراحی وب می توانید خیالتان راحت باشد. فرصت های شغلی در حال افزایش است و حقوق ها حتی در یک موقعیت ابتدایی نیز قابل قبول است.

میانگین درآمد طراح وب در استان های مختلف کانادا

طبق آخرین آمار، بالاترین میانگین ساعتی (متوسط) دستمزد در کلگری، آلبرتا با 34.13 دلار در ساعت و کمترین میانگین (متوسط) دستمزد کسب شده 24.04 دلار در ساعت است.

بازار کار طراحی سایت در کانادا در 10 سال آینده

بازار کار طراحی سایت در کانادا وب در کانادا بیشتر بسته به این امر است که شما قصد فعالیت در کدام استان این کشور را داشته باشید. طبق آمار ، وضعیت بازار کار طراحی سایت در کانادا در استان های بریتیش کلمبیا، نیو برونزویک، نووا اسکاشیا، کبک و ساسکاچوان خوب است.

برای طراحان وب، در دوره 2019 الی 2028، انتظار می رود فرصت های شغلی جدید (ناشی از تقاضای توسعه و تقاضای جایگزینی) به 10,900 نفر برسد، در حالی که انتظار می رود 14,000 جویای کار جدید وجود داشته باشد. با توجه به این نکات به جرات می توان گفت بازار کار طراحی سایت در کانادا بازار خوبی است.

مهاجرت با طراحی سایت

به هر شغلی که در فهرست NOC کانادا قرار دارد، یک کد مهاجرتی اختصاص داده می شود و کد برای کسانی که به دنبال مهاجرت به کانادا با طراحی سایت هستند 2175 است. این کد همچنین به عنوان کد NOC برای توسعه دهندگان وب شناخته می شود.

در صورتی که قصد مهاجرت با طراحی سایت را دارید، بدون شک می دانید که داشتن یک پیشنهاد شغلی برای مهاجرت به کانادا پیش نیاز دسترسی به فرآیند اکسپرس اینتری است، اما به عنوان یک طراح وب، گزینه های دیگری نیز برای ایمن سازی ویزای کانادا از همان ابتدا دارید.

برای تازه کاران، طراحان وب واجد شرایط درخواست مهاجرت به کانادا تحت برنامه مهاجرت دولت کانادا هستند، زیرا تقاضا برای طراحان وب در کانادا بسیار زیاد است که این شغل را در لیست مشاغل هدف قرار داده اند که به عنوان لیست NOC (کد ملی شغلی) شناخته می شود. اولین مرحله در فرآیند مهاجرت به کانادا، محاسبه امتیاز مهاجرت به کانادا برای اکسپرس اینتری با استفاده از سیستم رتبه بندی جامع کانادا است.

امتیاز CRS برای موارد زیر به متقاضی تعلق می گیرد:

  • سن
  • صلاحیت های
  • توانایی انگلیسی
  • توانایی فرانسوی
  • مهارت های شریک زندگی شما
  • تجربه کاری

جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر بر روی بنر زیر کلیک نمایید.

بنر مشاوره موسسه مهاجرتی ایلیا

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب مرتبط
فهرست