برنامه مهاجرت پرستاران به کانادا

 مهاجرت پرستاران به کانادا

در این مقاله در مورد برنامه مهاجرت پرستاران به کانادا خواهیم خواند. در کانادا تعدادی از مشاغل در رده مشاغل پرمتقاضی دسته بندی می شود که شغل پرستار ثبت نام شده نیز در این دسته بندی جای می گیرد. از آنجایی که پرستاری در کانادا جزو مشاغل مورد نیاز این کشور است، دولت برخی از مجوزهای کار و برنامه های مهاجرت را در راستای این مهم که کارگران خارجی امکان دریافت اقامت دائم در این کشور را داشته باشند تغییر داده است.

براساس آخرین نظرسنجی سال 2021، پرستاری به عنوان بهترین شغل کانادا انتخاب شده است. یکی از مهمترین دلایل انتخاب این شغل توسط افراد را می‌توان حقوق ۹۰ هزار دلاری آن دانست. به دلیل افزایش میانگین سنی نیروهای کار پرستاری در کانادا، این کشور با کمبود شدید نیروی پرستاری مواجه شده است. در صورتی که تعداد زیادی پرستار جدید برای این حرفه آموزش ببینند، باز هم جبران تعداد بسیار زیاد پرستارانی که در حال بازنشستگی هستند دشوار خواهد بود.

طبق گزارشات انجمن پرستاران کانادا، اگر برای حل این بحران تدبیر و راه حلی اندیشیده نشود، کانادا در سال 2022، حدودا با کمبود 60,000 پرستار تمام وقت مواجه خواهد شد. بنابراین تقاضا برای جذب پرستاران از طریق مهاجرت کاری افزایش یافته است. طبق گفته دولت کانادا، چشم‌انداز کاری برای رشته پرستاری بسیار خوب و رو به رشد است. در سالهای پیش رو، به علت بازنشستگی پرستاران قبلی و ایجاد شغل و کارآفرینی، شرایط استخدامی بیشتری وجود خواهد داشت.

آیا پرستاران می‌توانند به کانادا مهاجرت کنند؟

بله، پرستاری در کانادا یکی از پر تقاضاترین رشته های کاری برای این کشور می‌باشند و تحت کد 3012 در لیست مشاغل کانادا (NOC) قراردارد. پرستاران دارای شرایط می‌توانند از طریق برنامه‌ی اکسپرس اینتری دولت فدارال و همچنین برنامه های استانی به کانادا مهاجرت کنند.

کد 3012 در لیست مشاغل کانادا (NOC): پرستاران عمومی و پرستاران بیماریهای روانی

مزایای پرستاری در کانادا

پذیرش پرستار در کانادا به غیراز این که به رشد اقتصاد کانادا کمک می کند شما به عنوان یک پرستار مهاجر در یکی از امن ترین کشورها زندگی می کنید، آیا پرستار بودن در کانادا مزایای دیگری نیز دارد؟ پاسخ به این سوال مثبت است.

  • حقوق پرستار در کانادا:
    یک مزیت بزرگ کار و پذیرش پرستاری در کانادا این است که حقوق خوبی دریافت خواهید کرد. میانگین حقوق پرستار در کانادا 65,000 دلار در سال است که در مقایسه با تعدادی از کشورهای توسعه یافته دیگر حقوق نسبتاً بالایی است. به طور کلی می توان حقوق پرستار در کانادا را یکی از نقاط برتری برای این کشور به شمار آورد.
  • بیمه سلامت:
    علاوه بر حقوق پرستار در کانادا یکی دیگر از مزایای پرستاری در کانادا این است که به طرح های بیمه درمانی دسترسی خواهید داشت. این بیمه شما و افراد خانواده شما را تحت پوشش قرار می هد.
  • پرستار کودک:
    آیا می دانستید که پرستاران ثبت نام شده در کانادا به امکاناتی که همه والدین شاغلی که به کمک مراقبت از کودک نیاز دارند دسترسی دارند. برای اطمینان از مراقبت از فرزندان پرستارانی که ساعات کار بالا دارند بسیاری از بیمارستان ها و مؤسسات تسهیلات مراقبت از کودکان را فراهم می کنند که در صورت نیاز و لزوم می توان از چنین تسهیلاتی استفاده نمود.

انواع شغل پرستاری در کانادا و وضعیت تقاضا برای آنها:

  • پرستار مراقبت های ویژه
  • پرستار مشاوره
  • پرستار بیماری های روانی
  • پرستار سلامتی
  • پرستار پژوهشگر
  • پرستار بیمارستانی
  • پرستار اورژانس
  • پرستار سلامت عمومی
  • پرستار معمولی
  • پزشک-پرستار
  • پرستار خانگی

حداقل شرایط لازم جهت مهاجرت پرستاران به کانادا

برای مهاجرت به کانادا، پرستاران باید نشان دهند که در کشور خود به عنوان پرستار قانونا مجاز به فعالیت بوده‌اند. علاوه بر این بایستی نشان دهند که توانایی ها و قابلیتهای آنها در سطح پرستاران کانادایی قرار دارد. برای درک بهتر لازم است انواع پرستاران را در کانادا بیشتر بررسی کنیم:

پرستاران RN: پرستاران ثبت شده کانادا

این افراد معمولا یک دوره تحصیلی چهار ساله را برای پرستاری در کانادا تحصیل کرده اند.

پرستاران RPN: پرستاران بخش بیماران روانی

این پرستاران معمولا یک دوره چهار ساله در پرستاری بیماران روانی را طی کرده اند و یا بعد از اتمام تحصیلات خود در پرستاری یک دوره اضافی با تخصص بیماریهای روانی را گذرانده اند. این افراد در استانهای بریتیش کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان و منیتوبا باید کار کنند.

مراحل مهاجرت پرستاران به کانادا

در بین متقاضیان مهاجرت به کانادا، افراد با تحصیلات و تخصص های متفاوت وجود دارد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی مهاجرت به کانادا از طریق کار پرستاری بپردازیم. هر ساله تعداد زیادی از کادر درمان گزینه مهاجرت به کانادا از طریق کار پرستاری را برای سکونت در کانادا انتخاب می کنند.

به طور کلی روش اکسپرس اینتری، یکی از برنامه هایی است که صرف نظر از رشته تحصیلی متقاضی، می توان به متقاضیان واجد شرایط پیشنهاد داد. اما اگر پرستار هستید ولی شرایط اکسپرس انتری را ندارید و به دنبال روش مهاجرتی دیگری هستید در ادامه با ما همراه باشید تا مراحل اخذ اقامت دائم از طریق پرستاری را برای شما ارائه کنیم.

مرحله 1: اهمیت تحصیلات شما برای کار در کانادا

چنانچه شما متقاضی کار و مهاجرت به کانادا از طریق کار پرستاری هستید باید:

  • از یک موسسه معتبر و شناخته شده در کشور خود فارغ التحصیل شده باشید.
  • باید عضو انجمن پرستاری کشور خود باشید.
  • دارای 2 تا 5 سال سابقه کار به عنوان پرستار باشید.
مرحله 2: ارزیابی مدارک تحصیلی

اگر شما یک پرستار با تحصیلات بین المللی (IEN) هستید و قصد مهاجرت به کانادا از طریق کار پرستاری را دارید باید مدارک شما توسط سازمان خدمات ارزیابی ملی پرستاری (NNAS) ارزیابی شود. در این مرحله شما باید تصمیم بگیرید که در کدام ایالت کانادا می خواهید کار کنید، زیرا هر ایالت و استان الزامات مختلفی دارند. NNAS با نهادهای نظارتی پرستاری کانادا همکاری می کند و یک روش ساده و ایمن برای بررسی و ذخیره اسنادی است که برای کار پرستاری در کانادا باید ارائه کنید. به طور کلی NNAS سه نقش زیر را بر عهده دارد:

  • بررسی و تأیید اعتبار مدارک
  • مقایسه اعتبار مدارک با استانداردهای کانادا
  • ذخیره سازی امن و آنلاین برای مدارک تحصیلی و سایر مدارک ارائه شده
مدارک لازم برای ارائه به NNAS

لازم به ذکر است که تمامی مدارک باید به زبان انگلیسی یا فرانسوی ترجمه شده و ارائه شوند.

  1. ارائه مدارک متقاضی از جمله شناسنامه، پاسپورت و…
  2. ارائه مدرک زبان (بسته به ایالت، باید مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه ارائه شود.)
  3. ارائه مدراک تحصیلی همراه با ریز نمرات
  4. ارائه مدرک مربوط به انجمن پرستاری (عضویت در انجمن پرستاری کشور مبدا متقاضی)
  5. ارائه سابقه کار متقاضی در 10 سال گذشته
  6. پرداخت هزینه مربوط به ارزیابی که غیر قابل برگشت می باشد.
مرحله 3: ارسال گزارش به سازمان تنظیم مقررات ایالتی

پس از ارزیابی، گزارشی از NNAS دریافت می کنید. این گزارش باید به سازمان تنظیم مقررات ایالتی ارسال شود.

سازمان تنظیم مقررات ایالتی پس از دریافت گزارش NNAS و سایر مدارک شما تصمیم می گیرد که آیا واجد شرایط کار در کانادا به عنوان پرستار هستید. همچنین ممکن است این سازمان برای شما دوره هایی را تعیین کنند که ملزم به گذراندن این دوره ها باشید.

اگر همه چیز خوب پیش برود، می توانید ثبت نام خود را به عنوان پرستار ثبت شده (RN)، پرستار عملی مجاز (LPN) یا پرستار روانپزشکی ثبت شده (RPN) انجام دهید. این ثبت نام ها توسط انجمن پرستاران کانادا (CAN) و یا کنسول کانادایی CCPNR انجام می شود.

مرحله 4: قبولی در آزمون مجوز شورای ملی – RN (NCLEX – RN) 

متقاضیان لازم است تا در امتحان مجوز شورای ملی قبول شوند. همچنین برای متقاضیان خارج از کانادا این امکان وجود دارد که در کشور خود این آزمون را انجام دهند.

قبولی در این آزمون باعث می شود تا در کانادا به عنوان RN ،LPN یا RPN شناخته شوید و زمینه مهاجرت به کانادا از طریق کار پرستاری برای شما فراهم شود.

مرحله 5: دریافت اقامت دائم کانادا

پس از طی این 4 مرحله، مهاجرت به کانادا از طریق کار پرستاری به وسیله یکی از برنامه های استانی، مانند برنامه استانی نوا اسکوشیا، صورت می گیرد و متقاضی می تواند اقامت دائم خود را دریافت کند.

کدام استان های کانادا به پرستار نیاز دارند؟

در چهار استان برتر این کشور جریان مهاجرت پرستاران به کانادا بسیار رونق دارد.

  • مانیتوبا
    مانیتوبا یکی از استان های مرکزی کانادا و یکی از استان های اصلی است که به پرستار نیاز دارد. بر اساس گزارش بی بی سی (BBC) مانیتوبا با کمبود شدید پرستار مواجه است و این موضوع چند سالی این استان را درگیر نموده است. تعداد پرستاران موردنیاز در مانیتوبا از زمان همه گیری کووید 19 دو برابر شده است.
  • نیوبرانزویک
    نیوبرانزویک به پرستاران ثبت نام شده، پرستاران تجربی دارای مجوز و پرستاران پشتیبانی شخصی نیاز دارد. در این استان فرصت شغلی برای متقاضیان انگلیسی زبان و فرانسه زبان وجود دارد. استان نیوبرانزویک استخدام، حمایت و حفظ این متخصصان مراقبت بهداشتی موردنیاز را در اولویت قرار داده است.
  • نوا اسکوشیا
    نوا اسکوشیا نیز مانند استان های فوق به دنبال پر کردن تعداد زیادی از مشاغل خالی در حرفه پرستاری است زیرا بسیاری از پرستاران در این استان قصد دارند در آینده نزدیک بازنشسته شوند.
  • کبک
    در استان کبک نیز شغل پرستاری بسیار پرتقاضا است. افرادی که مایل به مهاجرت به کانادا به عنوان پرستار در سال 2022 هستند می توانند از طریق برنامه های مجوز کار مانند برنامه فدرال اسکیل ورکر اقدام کنند و در صورت موفقیت می توانند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.

شرایط مهاجرت پرستاران به کانادا

برای کار در کانادا غالباً به مجوز کار نیاز دارید، اما اگر از پیش اقامت دائم (PR) داشته نیازی به مجوز کار نخواهید داشت. برای پذیرش پرستار در کانادا دو برنامه اصلی مهاجرت وجود دارد که به متقاضیان اجازه دریافت PR را می دهد. برای مهاجرت پرستار به کانادا، می توان از یکی از دو برنامه زیر استفاده نمایید.

برنامه کارگران ماهر فدرال (FSWP)

برنامه کارگر ماهر فدرال (FSWP) بخشی از سیستم اکسپرس اینتری است که به دلیل زمان پردازش سریع آن که چیزی در حدود شش ماه است، یک گزینه مهاجرتی محبوب به شمار می آید. برنامه کارگران ماهر فدرال برای افرادی طراحی شده است که صلاحیت ها، مهارت ها یا تجربیات کاری برای کمک به اقتصاد کانادا را دارند. شرایط مهاجرت پرستار به کانادا چیست؟ اجازه دهید نگاهی به شرایط مهاجرت پرستاران به کانادا داشته باشیم.

چه کسی می تواند برای برنامه کارگر ماهر فدرال درخواست دهد؟

الزامات واجد شرایط بودن برای FSWP داشتن تجربه کاری ماهر در شغلی که در طبقه بندی مشاغل ملی (NOC) ذکر شده است. شما باید در یکی از شغل های زیر دارای سابقه عملی باشید:

  • مدیریتی
  • حرفه ای
  • تجارت / شغل فنی
  • نمره قبولی را در یک ارزیابی مبتنی بر امتیاز کسب کنید.

متقاضیان دارای این شرایط اقامت دائم کانادا را دریافت خواهند کرد که به آنها اجازه می دهد در کانادا زندگی و کار کنند.

برنامه نامزدهای استانی چیست؟

اگر استانی را در ذهن دارید که می خواهید در آن به عنوان پرستار کار کنید، ممکن است این راهی برای شما باشد که به وضعیت اقامت دائم دست پیدا کنید. برنامه نامزد استانی یک کلاس مهاجرتی است که از بیش از 80 جریان مهاجرت تشکیل شده است و 11 استان و قلمرو کانادا در آن شرکت می کنند، این جریان ها عبارتند از:

  • برنامه نامزدهای مهاجرت آلبرتا (AINP)
  • برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP)
  • برنامه نامزدهای استانی مانیتوبا (MPNP)
  • برنامه نامزدهای استانی نیوبرانزویک (NW PNP)
  • برنامه نامزدهای استانی نیوفاندلند و لابرادور (NL PNP)
  • برنامه نامزدی مناطق شمال غربی (NTNP)
  • برنامه نامزدهای استانی نوا اسکوشیا (NS PNP)
  • برنامه نامزدهای استانی انتاریو (OINP)
  • برنامه نامزد استانی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP)
  • برنامه نامزدهای استانی ساسکاچوان (SINP)
  • برنامه نامزد یوکان (YNP)

اگر قصد مهاجرت از طریق PNP را دارید، باید برای استانی که قصد اقامت در آن را دارید درخواست ارسال نمایید. سپس استان موردنظر درخواست را بر اساس نیازهای مهاجرتی خود و نیروی کار بررسی نموده و درنهایت صحت درخواست شما را بررسی می نماید. برای اکثر استان ها، مهاجرت پرستاران به کانادا نه تنها به رشد اقتصاد کمک می کند، بلکه به حمایت از جمعیت سالخورده نیز کمک می کند.

ازآنجایی که پرستاری در کانادا جزو مشاغل پر تقاضا است و بسیاری از پرستاران در حال بازنشستگی هستند، اگر از طریق PNP درخواست دهید، احتمالاً شانس موفقیت خوبی خواهید داشت. علاوه بر این، دولت کانادا قصد دارد از 250,000 متقاضی را در بین سال های 2021 تا 2023 تنها از طریق PNP پذیرش نماید.

بهترین کالج ها برای تحصیل پرستاری در کانادا

فرصت های شغلی در شاخه پرستاری که به عنوان یکی از اصیل ترین مشاغل شناخته می شود، بسیار پر متقاضی هستند. کانادا با پرداخت دستمزد بالا تلاش بسیاری برای جذب پرستاران می نماید. بنابر گفته بانک کار کانادا، متوسط حقوق بسته به استان یا قلمرو می تواند از 40 دلار در ساعت به بالا متغیر باشد.

با وجود بهترین کالج های پرستاری در کانادا، دانشجویان بین المللی می توانند از برنامه های هیجان انگیز پس از فارغ التحصیلی و گزینه های ویزا برای کمک به اقامت در کشور و تمرین پرستاری در کانادا لذت ببرند.

آیا برای ثبت نام آماده هستید؟

در این مقاله قصد داریم به بهترین کالج های پرستاری در کانادا، برنامه پرستاری محبوب و نحوه درخواست مجوز تحصیلی بپردازیم.

برترین کالج های پرستاری در کانادا

رایج ترین برنامه لیسانس علوم در پرستاری (BScN) است که یک برنامه دو تا چهار ساله است که توسط دانشگاه ها و کالج های پرستاری در کانادا ارائه می شود. با این حال، بسته به موسسه آموزشی تعیین شده (DLI)، مدت زمان دوره ممکن است متفاوت باشد.

این مدرک بین المللی شناخته شده درهای بخش مراقبت های بهداشتی را باز می کند تا دانشجویان بین المللی بتوانند بهترین شیوه های پرستاری را پس از اتمام تحصیلات خود اجرا کنند.

در ادامه 12مورد ازبهترین کالج های پرستاری کانادا که مدرک لیسانس علوم در پرستاری (BScN) ارائه می دهند را معرفی می کنیم.

12 کالج برتر برای تحصیل در رشته پرستاری در کانادا

[table id=367 responsive=scroll /]

برای تحصیل در بهترین کالج های پرستاری در کانادا چه شرایطی لازم است؟

بنابر داده های سایت Canadian-universities.net، پرستاری در کانادا به عنوان مدرک دیپلم یا دوره کارشناسی قابل دسترسی است. بنابراین، پرستاران آینده نگر باید مدرک لیسانس خود را دریافت کنند. این یک پیش نیاز برای اکثر استان های کانادا است و فرصت های پرستاری فراوانی را باز می کند.

در زیر شرایط موردنیاز برای برنامه دیپلم یا لیسانس BScN در پرستاری را بیان می کنیم:

  • دانش آموزان باید دوره متوسطه را به پایان برسانند.
  • دانش آموزان باید زبان انگلیسی، ریاضی، زیست شناسی و شیمی را با میانگین نمره C کامل کرده باشند. دانش و اگاهی به شاخه فیزیک برای شما یک مزیت به محسوب می شود. بسته به کالج های پرستاری کانادا انتخابی کسانی که حداقل پیش نیازها را ندارند ممکن است یک سال قبل از پرستاری را بگذرانند.
  • دانشجویان بین المللی بدون در نظر گرفتن زبان رسمی کشورشان، باید به زبان انگلیسی مسلط باشند. دانشجویان بین المللی که پیش از این در کشورهای خارجی مدرک پرستاری خود را دریافت کرده اند اما می خواهند در شاخه خاصی از پرستاری مانند پرستاری اورژانس، پرستاری قلب، پرستاری انکولوژی، پرستاری مدرسه، پرستاری کودکان و پرستاری سالمندان تخصص داشته باشند، می توانند از طریق برنامه های پیشرفته تخصصی این کار را انجام دهند.

دانشجویان بین المللی هنگام درخواست تحصیل در کانادا باید مدارک خود را تأیید کنند. علاوه بر این، آنها باید یک ارزیابی اعتبار آموزشی (ECA) انجام دهند.

نحوه تحصیل پرستاری در کانادا

اکنون که الزامات را درک کرده و از میان بهترین کالج های پرستاری در کانادا یک مورد را مطابق با نیازهای خود انتخاب کرده اید. باید بدانید که چگونه برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید.

مرحله 1: اطمینان از واجد شرایط بودن

پیش از درخواست، اطمینان حاصل نمایید که الزامات DLI و معیارهای برنامه را برآورده می کنید.

مرحله 2: هنگام درخواست، نامه پذیرش را نشان دهید

هنگامی که در مدرسه انتخابی خود موفق شدید، نامه پذیرش دریافت خواهید کرد. هنگام درخواست مهاجرت باید نشان دهید که نامه پذیرش از DLI دارید.

مرحله 3: اسناد خود را جمع آوری کنید

مدارک مربوطه مانند پاسپورت، مدارک مالی، مدارک قبولی، نتایج آزمون زبان و سایر مدارک موردنیاز را جمع آوری کنید.

مرحله 4: پرداخت هزینه های درخواست

طبق وب سایت رسمی دولت کانادا، هزینه مجوز تحصیل 150 دلار است. پس از پرداخت هزینه، درخواست خود را ارسال می کنید.

توجه داشته باشید:

دانشجویان بین المللی باید در اطلاعاتی که در درخواست خود ارائه می دهند، دقیق باشند، زیرا اطلاعات باید بعداً با مدارک پشتیبانی لازم تأیید شود. همیشه صادق باشید، زیرا عدم انجام این کار منجر به تأخیر در زمان پردازش می شود.

چرا در کانادا پرستاری بخوانیم؟

اکنون که می دانید چگونه در کانادا تحصیل کنید، ممکن است بخواهید بدانید که چرا کانادا بهترین انتخاب برای آینده شما است. در ادامه علت این موضوع را برای شما شرح می دهیم.

فرصت های شغلی فراوان برای مهاجرت پرستاران به کانادا

یکی از بهترین چیزها در مورد تحصیل در کانادا، توانایی کار پاره وقت در حین تحصیل است. این به هزاران دانشجوی بین المللی کمک می کند تا از طریق دوره های کارآموزی و تجربیات یادگیری عملی در رشته تحصیلی خود، تجربه کاری مرتبط کسب کنند.

برخی دیگر به صورت پاره وقت کار می کنند تا درامدی به دست آورند تا برای چیزهای سرگرم کننده مانند بلیت کنسرت، سفرهای کمپینگ آن را خرج نمایند. طبق وب سایت دولت کانادا، دانشجویان بین المللی می توانند 20 ساعت در هفته کار کنند.

می توانید برای مجوز کار در مقطع کارشناسی ارشد اقدام کنید

پس از فارغ التحصیلی از بهترین کالج های پرستاری در کانادا و دریافت مدرک چه اتفاقی می افتد؟ به خانه برگردید؟ زمانی که فرصت باورنکردنی برای ماندن و شروع کار خود را در اینجا در کانادا بزرگ و پر پتانسیل دارید، مجبور نیستید.

مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) به دانشجویان بین المللی که حداقل هشت ماه یک برنامه تحصیلی را گذرانده اند اجازه اقامت و کار در کانادا را می دهد. در طول این مدت، شما می توانید به اندازه کافی تجربه کاری کانادایی به دست آورید تا واجد شرایط چند برنامه مهاجرتی باشید، مانند کلاس تجربه کانادا، که به شما امکان می دهد اقامت دائم کانادا را بگیرید.

اگر این خبر به اندازه کافی خوب نیست، خوشحال خواهید شد که بدانید به عنوان یک مقیم دائم کانادا، می توانید از اعضای خانواده خود با برنامه حمایت مالی کانادا حمایت مالی کنید.

پرستاران در کانادا پرتقاضا هستند

سیستم مراقبت های بهداشتی در کانادا به شدت به پرستاران ثبت نام شده وابسته است زیرا آنها بیش از پزشکان موظف هستند با بیماران برخورد کنند. آنها باید در محیط های مختلفی مانند کلینیک ها، خانه های سالمندان، بیمارستان ها، سازمان های اجتماعی، مراکز توان بخشی، مراکز تحقیقاتی، مراکز سیاست گذاری، مشاغل و خدمات اصلاحی کار کنند. این خبر خوبی برای دانشجویان بین المللی است که با مدرک پرستاری فارغ التحصیل، زیرا همیشه فرصت های شغلی برای ادامه تحصیل در کانادا وجود خواهد داشت.

کالج های پرستاری در کانادا، آینده شما از اینجا شروع می شود

پیش از اقامت دائم در کانادا، به دانشجویان بین المللی توصیه می کنیم که در مورد شهرها، استان ها یا مناطق کانادا به طور کامل تحقیق کنند. به عنوان مثال، درحالی که پرستاری در کانادا فرصت های زیادی را ارائه می دهد، برخی از استان ها بیش از سایرین به پرستار نیاز دارند. پس حتماً استان مناسب را هدف قرار دهید.

بهترین راه برای انتخاب استان مناسب مشاوره با وکلا و مشاوران مهاجرتی است. مشاوران ما در موسسه مهاجرتی ایلیا، به طور ویژه آموزش دیده، واجد شرایط هستند و از نزدیک با سیاست های مهاجرتی کانادا آشنا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب مرتبط
فهرست