شهر ویکتوریا کانادا

همه چیز درباره شهر ویکتوریا کانادا

ویکتوریا شهری در استان بریتیش کلمبیا و پایتخت این استان و دومین شهر پرجمعیت بریتیش کلمبیا پس از ونکوور است. ویکتوریا در جزیره ونکوور، در نزدیکی سواحل غربی کانادا و دریای سرد اقیانوس آرام قرار دارد. شهر ویکتوریا کانادا با طبیعتی زیبا و آب و هوایی معتدل، یکی از مقاصد توریستی محبوب در کاناداست. این شهر باغ های زیبا، ساحل های شنی و کوه هایی با مناظر فوق العاده دارد. همچنین، تاریخی بودن ویکتوریا، امکانات فرهنگی و هنری غنی و طبیعتی بکر، آن را به مقصد مناسبی برای توریست های داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

تاریخچه شهر ویکتوریا کانادا

منطقه کنونی ویکتوریا برای هزاران سال توسط مردمان ساحلی که سالیش نام داشتند، محل سکونت بوده است. ارتباط اروپایی ها با این مردمان در منطقه از طریق اکتشاف اسپانیایی، بعداً بریتانیایی، در دهه 1790 برقرار شد. در سال 1843، شرکت خلیج هادسون، فورت ویکتوریا را به عنوان یک منطقه تجارت خز برپا کرد و روابط تجاری با اولین ملل محلی این منطقه آغاز نمود. این قلعه که در سال 1864 با افزایش جمعیت اطراف تخریب شد، و در حال حاضر مرکز شهر ویکتوریا کانادا جای این قلعه را اشغال نموده است. این قلعه، شهر و منطقه به نام ملکه ویکتوریا، که در زمان ساخت قلعه، ملکه بریتانیا بود، نام گذاری شده است.

برای دهه ها، بازدیدکنندگان منطقه ای، استانی، ملی و بین المللی به ویکتوریا بزرگ هجوم آورده اند. اما در طول سال ها جذابیت شهر ویکتوریا کانادا با تغییر مقصد تغییر کرده است. بسیاری از جاذبه ها و اقامتگاه ها از سال های گذشته باقی مانده اند، مانند باغ های بوچارت، محله چینی ها، ساختمان های پارلمان بریتیش کلمبیا و امپراتور فیرمونت.

بازدیدکنندگان برای تجربه تصویر انگلیسی و فضای آرامش بخش ویکتوریا به این منطقه سرازیر می شدند. به عنوان یک شهر ساحلی، موقعیت ویکتوریا در اقیانوس آرام همیشه یک عنصر اساسی بازاریابی بود. بااین حال، ارائه محصولات گردشگری ویکتوریا رشد کرده و متنوع تر شده است. ویکتوریا بیش از هر شهر دیگری در کانادا برای هر نفر رستوران دارد. ملل اول محلی در حال ایجاد تجربیات بازدیدکنندگان جدید و بیان داستان های خود هستند. مرکز کنفرانس ویکتوریا یک مرکز محبوب برای برگزاری یک جلسه، رویداد، یا کنفرانس است و رویدادهای ورزشی مهم اکنون هزاران ورزشکار، مربی و داوطلب را هر ساله به ویکتوریا بزرگ می آورند.

آب و هوای شهر ویکتوریا کانادا

ویکتوریا دارای آب وهوای مدیترانه ای است که زمستان های معتدل و بارانی و تابستان های خنک و خشک دارد. دمای روزانه به طور متوسط تنها یک روز در سال از 30 درجه سانتی گراد بالاتر می رود و به طور متوسط تنها 2 شب در سال به زیر 5- درجه سانتی گراد می رسد.

در طول زمستان، میانگین دمای روزانه بالا و پایین به ترتیب 8.2 درجه سانتی گراد و 3.6 درجه سانتی گراد است. ماه های تابستان نیز به همان اندازه معتدل هستند و میانگین دمای بالا 19.6 درجه سانتی گراد و کمترین آن 11.3 درجه سانتی گراد است.

ویکتوریا دمای شدیدتری را تجربه می کند (اما فقط گاهی اوقات). بالاترین دمای ثبت شده در ویکتوریا 35.3 درجه سانتی گراد در 23 ژوئیه 2004 بود، درحالی که سردترین دمای ثبت شده -15.6 درجه سانتی گراد در 29 دسامبر 1968 بود. ویکتوریا از سال 1990 دمای زیر 10 درجه سانتی گراد را ثبت نکرده است.

جاذبه های شهر ویکتوریا کانادا

منصفانه است اگر بگوییم در شهر ویکتوریا کانادا برای همه نوع سلیقه امکانات تفریحی و گردشگری و تاریخی وجود دارد. اگر قصد گشت و گذار در شهر ویکتوریای کهن را دارید، مناطق تاریخی و باستانی بسیاری برای بازدید وجود دارد.گشت وگذار خود در جاذبه های ویکتوریا قبل از میلاد با خیابان دولتی و بندر داخلی، موزه سلطنتی BC، هتل امپراس، ساختمان های پارلمان و دنیای مینیاتوری ادامه دهید! تماشای نهنگ ها و قلعه ها و موزه ها را فراموش نکنید. چیزهای زیادی برای سر گرم نگه داشتن شما وجود دارد!

باغ های بوچارت

صرف نظر از زمان سال، همیشه چیزی از زیبایی در باغ بوچارت وجود دارد، حتی در زمستان با چراغ های کریسمس از اول دسامبر تا 6 ژانویه. در ماه آوریل، بیش از 250,000 پیاز لاله به گل می نشینند. در عین حال شب های جمعه ماه ژوئیه و آگوست، مراسم اتش بازی شگفتی خاصی به این باغ زیبا می بخشد.

دنیای مینیاتوری

این دنیای خاص برای بچه ها طراحی شده است اما محیط این دنیا انقدر جذاب طراحی شده که بزرگ سالان نیز از تماشای آن لذت می برند. این یک شاهکار مهندسی شگفت انگیز است، که تقریباً باید یک بزرگ سال باشید تا متوجه جزئیات و میزان کاری که برای ساخت این فضای مینیاتوری انجام شده است، شوید. همه چیز از صدها عروسک و مینیاتور و صحنه هایی از افسانه های قدیمی گرفته تا یک ماه، برخی سیاره ها و یک سفینه فضایی کوچک که برای ملاقات با یک کشتی بزرگ در حال گردش است.

هزینه های زندگی شهر ویکتوریا کانادا

هزینه های زندگی در ویکتوریا کانادا در مقایسه با شهرهای بزرگ دیگر کانادا، مانند ونکوور و تورنتو کمتر است. اما باید توجه داشت که هزینه های مسکن در ویکتوریا بالاست و ممکن است برای کسانی که به دنبال خرید ملک هستند، هزینه بیشتری به دنبال داشته باشد.

به طورکلی، هزینه زندگی برای یک فرد مجرد در ویکتوریا بدون احتساب هزینه مسکن حدود 1,152.74 دلار در ماه است. این مبلغ شامل هزینه هایی مانند غذا، حمل ونقل، پوشاک و سرگرمی است. البته هزینه های مسکن نیز باید در نظر گرفته شود که بسته به محله و نوع مسکن، متفاوت است.

در کل، هزینه زندگی در ویکتوریا کانادا در مقایسه با شهرهای بزرگ دیگر کانادا کمتر است، اما همان طور که گفته شد، باید توجه داشت که هزینه های مسکن بالاست و برای خریداران ملک، هزینه بیشتری به دنبال دارد. تصمیم گیری درباره محل اقامت یک دانشجو می تواند با توجه به بودجه شخصی، ترجیحات شخصی و موقعیت مکانی دانشگاه و شهر انجام شود.

اگر دانشجویی می خواهد از هزینه های بالای مسکن در مرکز شهر خودداری کند، می تواند به خوابگاه محل تحصیل خود مراجعه کند. هزینه اقامت در خوابگاه های محل تحصیل معمولاً ارزان تر از کرایه آپارتمان هاست، اما این امر به توجه به شرایط خاص هر دانشگاه متفاوت است. برای مثال، هزینه اقامت در خوابگاه های محل تحصیل در شهر ویکتوریا می تواند با توجه به نوع خوابگاه و وسایل ارائه شده در آن متفاوت باشد.

در صورت تمایل به کرایه آپارتمان، هزینه های مسکن در مرکز شهر ویکتوریا بسیار بالا است و باید مبلغی حدود 1,400 دلار کانادا برای کرایه در نظر گرفت. اما اگر دانشجو ترجیح می دهد در حومه شهر زندگی کند، می تواند به هزینه های مسکن بسیاری صرفه جویی کند. هزینه کرایه آپارتمان های تک خوابه و سه خوابه در حومه شهر ویکتوریا به ترتیب حدود 1,364.43 دلار و 2,350 دلار کاناداست که با توجه به متوسط کرایه آپارتمان های مرکز شهر، به صرفه جویی در هزینه های مسکن منجر خواهد شد.

به طور کلی، برای تصمیم گیری در مورد محل اقامت، باید به ترجیحات شخصی، بودجه و شرایط شهر و دانشگاه توجه شود

تحصیل در شهر ویکتوریا کانادا

این شهر به دلیل داشتن سیستم آموزشی با کیفیت، یکی از مکان های جذاب برای زندگی و تحصیل است. مدارس این شهر برای دانش آموزانی با نیاز خاص به گروه های آموزشی ویژه ارائه می دهند و برنامه آموزشی آن ها برای دانش آموزان بین المللی نیز طراحی شده است. مدارس و دانشگاه های ویکتوریا به دو بخش دولتی و خصوصی تقسیم می شوند و فرزندان مهاجرین نیز می توانند از مدارس دولتی استفاده کنند. همچنین، دانشگاه های معتبر و کالج های عالی در این شهر، دانشجویان کانادایی و بین المللی را به خود جذب کرده اند.

دانشگاه ویکتوریا

این دانشگاه برای سه سال متوالی به عنوان دومین دانشگاه برتر کانادا توسط یو وی ای سی (UVAC) معرفی شده است.

دانشگاه ویکتوریا یکی از برجسته ترین دانشگاه های کانادا است که در سال ۱۹۶۳ به طور رسمی به عنوان یک دانشگاه تأسیس شد. اما منشأ این دانشگاه به سال ۱۹۰۳ و تأسیس کالج ویکتوریا مرتبط است. به عنوان اولین مؤسسه آموزش عالی در استان بریتیش کلمبیا، دانشگاه ویکتوریا با تأثیر تحقیقاتی و فرصت های یادگیری پویا، به عنوان یکی از برترین دانشگاه های تحقیقاتی کانادا شناخته شده است.

دانشگاه ویکتوریا حدود 22,000 دانشجو و 5,000 کارمند دارد که شامل ۹۰۰ نفر از اعضای هیئت علمی می شود. این دانشگاه به طور مداوم در رتبه بندی های بین المللی به عنوان برترین دانشگاه آمریکای شمالی برای تحقیقات منتشرشده بر اساس همکاری بین المللی قرار دارد.

علاوه بر این، دانشگاه ویکتوریا دارای مؤسسات تحقیقاتی مختلفی است که شامل مؤسسه پیشرو ، مؤسسه راه حل های آب وهوایی اقیانوس آرام، مؤسسه سیستم های انرژی یکپارچه و تنها برنامه مشترک حقوق بومی جهان می شوند.

سیاست در ویکتوریا

سیاست در ویکتوریا بسیار پویا و مترقی است. این شهر دارای شورای شهری است که تصمیمات مهم شهر را اتخاذ می کند و برنامه هایی را برای توسعه شهر و بهبود کیفیت زندگی شهروندان در نظر می گیرد.

در سیاست های اشتغال و اقتصادی، ویکتوریا تلاش می کند تا با جذب سرمایه گذاران و ایجاد فرصت های شغلی جدید، اقتصاد خود را تقویت کند. همچنین، این شهر به دنبال حمایت از کارآفرینان و ایجاد شرایط ملائم برای توسعه کسب وکارهای جدید است.

در حوزه سیاست های محیط زیستی، ویکتوریا به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در کانادا در حفاظت از محیط زیست مشهور است. شهر با اتخاذ سیاست هایی مانند کاهش تولید زباله، افزایش استفاده از انرژی های تجدید پذیر و ایجاد فضاهای سبز در شهر، به بهبود کیفیت زندگی شهروندان خود و محیط زیست کمک می کند.

همچنین در سیاست های اجتماعی، ویکتوریا به دنبال حفظ حقوق شهروندان و ارائه خدمات اجتماعی و بهداشتی برای جامعه است. شهر با ارائه خدمات بهداشتی رایگان برای بیماران بی خانمان و سیاست هایی برای حفظ حقوق کارگران، به بهبود کیفیت زندگی شهروندان خود کمک می کند.

شهر ویکتوریا کانادا با دانشگاههایی که رشته های متنوعی را برای تحصیل ارائه می دهد، مکان ایده الی برای زندگی است. این شهر با داشتن بستری امن و مناسب برای زندگی و تحصیل گزینه ایده آلی برای مهاجرت است. اگر شما نیز در فکر زندگی و یا تحصیل در کانادا هستید یا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این شهر کسب کنید، با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی ایلیا تماس حاصل فرمایید.

 

جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر بر روی بنر زیر کلیک نمایید .

بنر تماس بگیرید ایلیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب مرتبط
فهرست