مراحل راه اندازی کافی شاپ

آیا راه اندازی کافی شاپ در کانادا و مهاجرت از این طریق برای شما جذاب است؟ اولین قدم مهاجرت به کانادا از طریق راه اندازی کافی شاپ داشتن یک طرح تجاری است. این طرح به تشریح کسب و کار مورد نظر شما، از جمله نام کافه، مکان، بازار هدف و محصولاتی که ارائه می کنید، می پردازد.

همچنین طرح کسب و کار شما باید شامل یک پیش بینی مالی باشد که نشان می دهد برای راه اندازی کافه خود به چه مقدار پول نیاز دارید و انتظار چه مقدار درامدی دارید. برای کمک به شما یک نمونه طرح تجاری برای راه اندازی کافی شاپ در کانادا ایجاد کرده ایم. هنگامی که طرح کسب و کار خود را آماده کردید، باید مکان مناسب برای کافه خود را پیدا کنید. موقعیت مکانی به دو دلیل مهم است: ترافیک پیاده و اجاره. باید مکانی را انتخاب کنید که ترجیحا در مکانی پرتردد و شلوغ باشد. این امر به شما کمک می کند مطمئن شوید که کافه شما همیشه شلوغ و سودآور است.

اجاره نیز فاکتور مهمی در راه اندازی کافی شاپ در کانادا است که باید در نظر گرفته شود. قطعا نمی خواهید مقدار زیادی از سرمایه اولیه خود را صرف پرداخت اجاره کنید. هنگامی که چند مکان را که به نظرتان مناسب است را پیدا کردید، با صاحب ملک تماس بگیرید و ببینید که آیا آنها مایل به مذاکره برسر قیمت اجاره کمتر هستند یا خیر. گام بعدی شروع بازاریابی قهوه است. می توانید این کار را با ایجاد یک وب سایت، توزیع خبرنامه و شرکت در رویدادهای محلی انجام دهید. باید مطمئن شوید که تلاش های بازاریابی شما به سمت بازار هدف شما است. به عنوان مثال، اگر به دنبال حضور جوانان در کافه خود هستید، می توانید یک رویداد شبکه را در کافه خود میزبانی کنید. هنگامی که کافه خود را راه اندازی کردید، مهم است که همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود کسب و کار خود باشید. این می تواند شامل معرفی یک نوشیدنی قهوه جدید، اجرای یک برنامه وفاداری یا افزایش ساعات کاری باشد. به طور مداوم برای بهبود تجربه مشتری خود تلاش کنید و کافه شما برای سال های آینده موفق خواهد بود.

هزینه قهوه بین 225,000 تا 375,000 دلار است وقتی صحبت از یک کافه با  40 صندلی به میان می آید، هزینه راه اندازی می تواند از 300,000 دلار کانادا فراتر رود. کافه های کوچک معمولا بیش از 15 درصد از درآمد خود را صرف هزینه ها می کنند. کافه هایی که سودآور هستند، قیمت فروش بیشتری نسبت به کافه هایی دارند که سودآور نیستند.

به گفته گروه اطلاعات قهوه بللیسیمو (Bellissimo Coffee InfoGroup) برای راه اندازی کافی شاپ در کانادا باید حداقل 200,000 دلار سرمایه گذاری کنید. خرید یک دستگاه قهوه ساز حرفه ای  حدود 20,000 دلار هزینه دارد. راه اندازی یک کافه با 300,000 دلار برای شما راحت تر از 10,000 دلار خواهد بود، اما با 10,000 دلار امکان پذیر نیست.

هزینه راه اندازی یک رستوران بسته به اجاره یا خرید ملک از 300,000 تا 500,000 دلار متغیر است.

بودجه بگیرید

راه اندازی یک کافی شاپ می تواند گران باشد، اما گزینه های تامین مالی برای شما وجود دارد، از جمله:کمک های بلاعوض و وام های راه اندازی.

اگر علاقه ای به گرفتن وام ندارید، کمک های بلاعوض می تواند به عنوان یک منبع مالی برای شما عمل کند. با این حال، دریافت کمک هزینه کسب وکار کوچک دارای یک روند درخواست خسته کننده و رقابتی است.

همچنین می توانید گزینه های وام موجود در کانادا را بررسی کنید.

برای تأمین بودجه، برای یک طرح تجاری کافی شاپ نیاز دارید. این باید به اندازه کافی خلاقانه، کاربردی و قانع کننده باشد تا سازمان مربوطه را وادار به حمایت از ایده کسب وکار شما کند.

یک طرح تجاری خوب باید شامل موارد زیر باشد:

  • شرح مختصری از مفهوم کسب وکار شما
  • تحلیل بازار و تحلیل رقابتی
  • برنامه ی بازاریابی
  • برنامه عملیاتی
  • طرح و پیش بینی مالی

مزایا و معایب داشتن یک کافی شاپ در کانادا

به طورکلی، کافی شاپ های کانادایی سودآور هستند، به استثنای تعداد کمی که سودآور نیستند. درآمد کافی شاپ در کانادا می توانند سالانه بین 50,000 تا 175,000 دلار باشد، این مبلغ بسته به اندازه محل و میزان نیروی کاری که استخدام می کنند متغیر است. سود حاصل از یک کافی شاپ می تواند منبع درآمد قابل توجهی باشد، اما باید توجه داشته باشید که هزینه های نیروی کار یک نکته مهم است.

 مهاجرت به کانادا از طریق راه اندازی کافی شاپ

کافی من بودن یک حرفه بسیار جذاب است زیرا مردم از قهوه لذت می برند. بااین حال، درست مانند هر کسب وکار دیگری، صاحبان کافی شاپ با مسایل زیادی سرو کار دارند. خوشبختانه، می توان از برخی از آنها اجتناب کرد. بیایید در مورد برخی از این مسائل و نحوه جلوگیری از وقوع آنها صحبت کنیم.

محل

همانطور که پیش از این نیز گفتیم برای یک کافی شاپ، انتخاب مکان مناسب بسیار مهم است. برخی از عناصری که فکر می کنیم هنگام انتخاب مکان باید به آنها توجه کنید عبارت اند از:

  • دسترسی: شما می خواهید در دسترس و در نزدیکی مخاطبان هدف خود باشید. هیچ کس دوست ندارد مسافت طولانی را برای نوشیدن یک فنجان قهوه رانندگی کند.
  • امنیت: امنیت کافی شاپ و احتمال آسیب دیدن شما و مشتریان شما را به علت جرم و جنایت شما امری بسیار مهم است. نرخ های تجاری یک مکان خاص بر قیمت و بودجه شما تأثیر می گذارد. شهرهای شناخته شده و پر تردد گران تر از شهرهای دیگر خواهند بود.
  • پاخور: این برای کافی شاپ ها بسیار مهم است. قطعا دوست ندارید در منطقه ای کافی شاپ خود را افتتاح کنید که دوستداران قهوه کیلومترها از شما فاصله داشته باشند. با توجه به این عوامل، برخی از مکان های محبوب کافی شاپ در کانادا عبارت اند از: تورنتو، کبک، ونکوور و مونترال.

تأمین کنندگان و کنترل کیفیت

برای دانه های قهوه و سایر مواد خام به تأمین کنندگان نیاز دارید. هنگام انتخاب تأمین کننده، فقط به سراغ اولین عرضه کننده که پیدا می کنید نروید. ما به شما توصیه می کنیم حداقل به دنبال سه تامین کننده که در این تجارت بوده اند و به سایر صاحبان کافی شاپ خدمات ارائه کرده اند.

همچنین بسیار مهم است که جستجوی خود را برای تأمین کنندگانی که منبع آنها استانداردی پایدار و مسئولیت پذیر اجتماعی را ترویج می کند، محدود کنید. هنگامی که گواهی تجارت منصفانه دریافت می کنید، از کشاورزان در مقیاس کوچک حمایت می کنید که استانداردهای اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی را رعایت می کنند و این به شما شهرت تجاری بهتری می دهد.

وقتی گزینه هایی از تأمین کنندگان برای انتخاب دارید، دانه های آنها را با هم مقایسه کنید، نمونه ها را بررسی کنید. همچنین با همکاری با تأمین کنندگانی که با هیچ کس در محل شما کارنکرده اند خود را به خطر نیاندازید. به دنبال انحصار باشید. کیفیت لوازمی که دریافت می کنید، همراه با خدمات مشتری درجه یک می تواند به شما در تضمین کنترل کیفیت برای حفظ مشتریان کمک کند.

هنگامی که گزینه های خود را بررسی کردید و تأمین کننده ای را انتخاب کردید که با اهداف شما همسو باشد، نقش خود را در پرورش رابطه ایفا کنید. شما باید بتوانید ارتباط منظم خود را حفظ کنید و هر جا لازم است بازخورد بدهید.

تیم شما

کیفیت و تجربه اعضای تیم شما باعث ایجاد یک کسب وکار عالی در کافی شاپ می شود. هنگام استخدام، نباید فقط مراقب مهارت های فنی باشید، بلکه باید به ویژگی های شخصیتی و همین طور حقوق باریستا در کانادا نیز توجه کنید.

وقتی کارمندانی دارید که رفتار دوستانهدارند ، بهره وری و حفظ مشتری را می توان بهبود بخشید.

اسناد قانونی خود را آماده کنید

شما باید از قوانین اساسی ایمنی مواد غذایی در کانادا آگاه باشید و به آنها پایبند باشید. یکی از تنظیم کننده های قوانین در این زمینه، سازمان بهداشت کانادا است که مسئول ایجاد سیاست ها و تنظیم استانداردهای ایمنی مواد غذایی است.

اگر الزامات آنها را رعایت نکنید، ممکن است با عواقبی مانند لغو مجوز، پرداخت جریمه های هزاران دلاری، تخریب اعتبار برند خود و مصادره موجودی مواجه شوید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از راه اندازی کافی شاپ در کانادا مجوز بگیرید البته گرفتن مجوز طبق قانون اجباری نیست. همچنین، اگر مکان انتخابی شما در ساسکاچوان یا بریتیش کلمبیا باشد، برای دریافت و پرداخت مالیات استانی مناسب باید برای مالیات فروش استانی ثبت نام کنید.

درنهایت، باید برنامه ریزی کنید تا کسب وکار قهوه خود را بیمه کنید تا در صورت بروز حادثه یا آسیب، هزینه های آن را پوشش دهید.

آیا افتتاح یک کافی شاپ سودآور است؟

به طور متوسط درآمد کافی شاپ در کانادا از 5000 دلار تا 20000 دلار در ماه می باشد. تعداد دقیق بسته به عوامل مختلفی می تواند بسیار متفاوت باشد.

آیا کافی شاپ یک تجارت خوب در کانادا است؟

کافی شاپ در کانادا تجارت خوبی است چرا که کانادا کشوری با مصرف قهوه بسیار بالاست. کانادا با مصرف متوسط 2.6 فنجان قهوه در روز در رتبه ششم جهان از نظر مصرف سرانه قهوه قرار دارد. این یعنی بازار بزرگی در انتظار شما است.
اگر به دنبال افتتاح یک کافی شاپ در کانادا هستید، بهتر است تحقیقات خود را انجام دهید و از آمادگی خود برای رقابت مطمئن شوید. کافی شاپ شما می تواند با داشتن یک طرح تجاری مدون، موقعیت مکانی خوب و یک پیشنهاد منحصربه فرد، کسب وکار موفقی در کانادا باشد.

مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر کافه 2023

مدیران کافه دقیقاً در سراسر کانادا موردتقاضا هستند و شما ممکن است بتوانید ویزای اقامت دائم کانادا را با یا بدون پیشنهاد شغلی دریافت کنید. اگر مدیر کافه هستید و به عنوان مدیر کافه مشغول به کار هستید، ممکن است واجد شرایط مهاجرت با خرید کافه در کانادا در سال 2023 باشید.

به عنوان مدیر کافه به کانادا مهاجرت کنید

به هر شغلی که در لیست ناک(NOC ) کانادا قرار دارد یک کد مهاجرتی اختصاص داده می شود و کد برای کسانی که به دنبال مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر کافه هستند، 0631 است. این کد همچنین به عنوان کد ناک برای مدیران خدمات غذایی شناخته می شود. بدون شک به صورت آنلاین خوانده اید که داشتن یک پیشنهاد شغلی برای مهاجرت به کانادا پیش نیاز دسترسی به فرآیند اکسپرس اینتری است، اما به عنوان مدیر کافه، گزینه های دیگری نیز برای ایمن سازی ویزای کانادا از همان ابتدا دارید.

برای شروع، مدیران کافه ها واجد شرایط درخواست مهاجرت به کانادا تحت برنامه مهاجرت دولت کانادا هستند، زیرا تقاضا برای مدیران کافه در کانادا بسیار زیاد است. کد مدیران کافه در ناک 0631 است. این یک خبر عالی برای مدیران کافه در سراسر جهان است که امیدوارند در کانادا زندگی و کار کنند.

مدیران کافه ها از سرتاسر جهان به شرط داشتن مهارت ها، تجربه و صلاحیت های مناسب در کشور خود، واجد شرایط ورود سریع برای اقامت کانادا هستند.

مدیران کافه هایی که به دنبال مهاجرت به کانادا برای کار تحت این رده ناک 0631 هستند، ممکن است تحت عناوین کاری ازجمله:

دستیار مدیر بار                        دستیار مدیر                              مدیر ضیافت                   مدیر بار                             مدیر خدمات نوشیدنی                           مدیر کافه                                مدیر کافه تریا

مدیر غذاخوری                      مدیر خدمات غذاخوری                 مدیر خدمات پذیرایی                      مدیر کافه سایبری                         ناظر مدیریت ناهارخوری                  مدیر اتاق غذاخوری

مدیر کافه فست فود                     مدیر خدمات غذا و نوشیدنی               مدیر خدمات غذایی                      مدیر خدمات غذا و نوشیدنی هتل                     مدیر کافی نت                  دستیار مدیر رستوران

مدیر کافه               کارآموز مدیر کافه             مدیر چایخانه

امکان مهاجرت به کانادا را داشته باشند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم پیش از هر گونه اقدامی در راستای مهاجرت به کانادا از طریق راه اندازی کافی شاپ با مشاوران خبره مهاجرتی مشورت نمایید. همکاران ما در موسسه مهاجرتی ایلیا پاسخگوی سوالات شما در زمینه مهاجرت با خرید کافه در کانادا خواهند بود.

 

جهت دریافت مشاوره تلفنی در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، با کلیک بر روی دکمه زیر، فرم ارزیابی مربوطه را تکمیل کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

 

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب مرتبط
فهرست